help mijn computer is ondersteboven

Status
Niet open voor verdere reacties.

sally1

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
halooo

help me mijn zoon heeft een toets ingedrukt ofzo en toen is alles op me computer ondersteboven ik weet niet wat ikmoet doen

Het komt niet vaak voor, dus de kans dat de 4 leden die dit topic bekeken hebben de oplossing hebben, is zeer klein.
Je hebt je vraag pas een kwartier geleden gesteld.

PS: Het is een sneltoets die je waarschijnlijk hebt ingedrukt, bij de instellingen van je videokaart kun je het wijzigen.

Laatst bewerkt:
Heb je een Dell? Er is een toetsencombinatie op de Dells die dit veroorzaakt

Hallo Sally,

Onder Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > Geavanceerd moet dit in te stellen zijn (dit verschilt per merk videokaart, bijv Ati/Nvidia). Is even lastig zo ondersteboven, maar zoek naar iets als "Screen Rotation" of "~ Orientation".

Wees intussen wel geduldig alsjeblieft; de wereld is nog niet vergaan en we helpen je heus wel - alleen misschien niet á la minute :)

Laatst bewerkt:
Op een Dell is het blijkbaar de combi CTRL-ALT-pijltje omlaag/omhoog, wellicht werkt dit bij jou ook

dat zou ik niet zomaar zeggen... mijn Dell doet niet aan crtl+alt+pijltjes :p

Ik had dit eergister nog..

Gewoon rechtermuisknop op buroblad, en dan grafisch opties > Rotation > 90 graden..
zoiets was het :)

ctrl alt + pijltje naar rechts of links helpt ook wel ( werkt makkelijker dan helemaal omstekop :)

nee het is me niet gelukt is er geen combinatie toets die ik kan gebruiken

dan is het makelijker voor mij

Laatst bewerkt door een moderator:
Welk MERK computer heb je

kan je ons ook nog vertellen HOE je het voor mekaar hebt gekregen? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan