Ik heb twee PC's, beiden met XP-sp2. Sinds enige tijd is 'e'en van deze PC's van slag: Op onverklaarbare momenten, vrijwel altijd bij een muis-event, dan loop de hele PC vast
. De laatste tijd gebeurt het erg vaak :evil:
Nu wil het toeval dat ik het bureaublad van deze bewuste PC vanaf mijn andere PC kan overnemen, via mijn thuisnetwerkje
. Als ik dat doe voordat de PC is vastgelopen, dan kan ik via mijn tweede PC gewoon op die PC werken, zonder enig risico van een vastloper. Op deze manier heb ik een workaround voor het probleem. Ik kan vrijwel alles doen via het overgenomen buroblad. Mijn gevoel zegt me dus dat het in de aansturing van het beeldscherm zit, of bijvoorbeeld iets te maken heeft met de muis-driver.
Uiteraard wil ik graag van dit probleem af, zodat ik weer gewoon direct op mijn eerste PC kan werken. Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en waar ik op moet letten.
Wie heeft een idee hoe dit aan te pakken? Of nog beter: Wie weet hoe ik er vanaf kan komen??

Nu wil het toeval dat ik het bureaublad van deze bewuste PC vanaf mijn andere PC kan overnemen, via mijn thuisnetwerkje

Uiteraard wil ik graag van dit probleem af, zodat ik weer gewoon direct op mijn eerste PC kan werken. Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en waar ik op moet letten.
Wie heeft een idee hoe dit aan te pakken? Of nog beter: Wie weet hoe ik er vanaf kan komen??