Help mijn PC. heeft raare kuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

demro212

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
5
Hallo:
Ik heb voortdurend problemen met mijn PC. Deze start zeer traag op en heeft een fout melding aan maar wanneer ik op "OK" klik loopt hij verder! Daarbij komt dat hij soms vast loopt na een uurtje surfen op het net. Ik kan dan helemaal niets meer doen zelfs "ctrl-alt-del" werkt niet ik moet de pc. eerst resetten via de pc.recetknop anders werkt er helemaal niets meer.
Kan er mij AUB iemand helpen!?
ik moet wel zeggen dat ik op PC. gebied wel een dummy ben hoor, ik weet zelfs niet of mijn vraag hier goed geplaatst is

Het is een hele boterham hoor, maar hier onder een copy van het betrefende fout bericht:
Explorer.EXE-toepassingsfout
De instructie 0x733a05.be werwijst naar geheugen op 0x733a05be.
de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt
Klik op "OK" om het programa te beëindiggen.
dus als ik dan op "OK" klik dan verdwijnt al mijn iconen op het scherm de achtergrond is bij mij groen en dat blijft zo ongeveer een halve minuut en dan komen er de ikonen op mijn bureaublad terug en word het opstarten van mijn pc verder gezet.
Daar na als ik een uur of twee op mijn PC bezig ben kan het plotseling gebeuren dat mijn PC ineens vast zit en kan ik niets meer doen alleen maar recetten via de PC. en niet via het klavier door " ctrl-alt-del " in te drukken.

mvg.
DemRo :confused: :(
 
ik doe dit alleen maar om zo vlug en zo veel mogelijk hulp te krijgen, want niet elk forum is even vlug en/of heeft de middelen/personeel/leden om iedereen die hulp nodig heeft te helpen dit is de enige reden waarom ik het daar ook geplaatst heb!
Wat die MEMTEST betreft: dat heb ik reeds gedaan maar zonder enig resultaat want het programa zeg mij dat mijn "mem" in orde is
mvg. DemRo;) :thumb:
 
Waarschijnlijk moet je het dan toch in de hoek van spyware zoeken.
Kijk voor verdere info op http://www.nucia.nl/forum/

Wel eerst eenmalig gratis registreren.
Volg alle instructies goed op alvorens je een Hijackthis logje plaatst.

Mvg Patrick
 
Hallo Patrickt en Crash
Bedankt voor jullie reactie, ik denk dat ik daar een een Hijackthis logje zal plaatsen en misschien za er daar dan de oplossing uitvloeien;) op Hoop van zegen toch want het is erg vervelend hoor:( Alle toch bedankt
mvg. DemRo:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan