Help! Mijn PC is gehackt ! Opstarten 5 min aan , automatisch slaapstand,,, piepjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristiaanVB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2010
Help !

Er is in mijn pc ingebroken, dit weet ik heel zeker.
Op een avond was ik op msn, een jongen praatte tegen mij die ik niet kende, maar wel in mijn contactpersonenlijst had.
Hij zei: Geef me een ''geil'' meisje op je msn. Ik deed dat niet en vervolgens werd hij ontzettend kwaad en begon te vloeken en te doen. Hij zei tegen mij: ''Ik hack je pc als je nu niet geeft!'' Hij heeft mijn computer dus gehackt, mijn pc kreeg direct een oplawaaier. Hij begon te piepen en er kwam een blauw scherm met witte tekst. Vervolgens kwam de computer in de slaapstand.
Ik heb hem toen uitgezet, en weer opgestart. De computer begon 3 te piepen en daarna weer, weer, weer. Als ik de internetverbindingskabel eruit haal, kan ik 5 minuten op mijn computer en gebeurd weer hetzelfde, soms kan ik er langer op soms helemaal niet. :confused:

Ik hoop dat u mij kunt helpen, ik moest zelf sparen voor mijn computer een heel jaar en ik baal ontzettend.!

MVG, Christiaan (14)

PS: Mijn email-adres is: christiaan!

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi verhaal...
pc kreeg een oplawaai...wat moet ik mij daar bij voorstellen.

maar een pc hacken via msn nee daar geloof ik niet in.
Ik denk eerder dat je een stof probleem hebt.
drie piepjes...lang of kort.
wanneer komen die, meteen bij het opstarten.
Hoe oud is je computer.
welk besturingssysteem heb je.

Misschien is het een idee om je PC op te starten in veilige modus en dan door te scannen. als je echt een virus hebt moet dat gevonden worden. welk besturingssysteem en antivirus heb je trouwens?

blauw scherm met witte tekst. Blue screen of death! ;)

zoals puppi al zei, welk besturingsysteem gebruik je?
bekijk je logboek van je computer is. rechtermuisknop op deze computer - beheren - logboeken

via msn zoiets doen lijkt me vrij sterk.

p.s. waarom verwijder je die kinderen niet op msn? :confused:

TS zit nu te gniffelen omdat jullie er serieus op ingaan
TS heeft gewoon een natte droom gehad,en dat verteld ie nu hier
FANTAST:D

Help !

Er is in mijn pc ingebroken, dit weet ik heel zeker.
Op een avond was ik op msn, een jongen praatte tegen mij die ik niet kende, maar wel in mijn contactpersonenlijst had.
Hij zei: Geef me een ''geil'' meisje op je msn. Ik deed dat niet en vervolgens werd hij ontzettend kwaad en begon te vloeken en te doen. Hij zei tegen mij: ''Ik hack je pc als je nu niet geeft!'' Hij heeft mijn computer dus gehackt, mijn pc kreeg direct een oplawaaier. Hij begon te piepen en er kwam een blauw scherm met witte tekst. Vervolgens kwam de computer in de slaapstand.
Ik heb hem toen uitgezet, en weer opgestart. De computer begon 3 te piepen en daarna weer, weer, weer. Als ik de internetverbindingskabel eruit haal, kan ik 5 minuten op mijn computer en gebeurd weer hetzelfde, soms kan ik er langer op soms helemaal niet. :confused:

Ik hoop dat u mij kunt helpen, ik moest zelf sparen voor mijn computer een heel jaar en ik baal ontzettend.!

MVG, Christiaan

PS: Mijn email-adres is: christiaan!

Mooi verhaal kun je nog meer uit je duimpje zuigen.:p

Laatst bewerkt:
heheh ik kereg wel een glimlach op m'n gezicht bij dit verhaal. :thumb:

Als het zo'n gode "hacker" was had ie geen adres gevraagd maar gewoon "gepakt" toch??
Ben je zelf niet kwaad geworden en je pc een "oplawaaier" gegeven terwijl hij aanstond?
Geeft een leuk effect aan je harde schijf.

Piepjes geven een hardware probleem aan, hacken is softwarematig.
Hoe zijn de piepjes wat voor moederbord heb je?
en probeer een een bios reset.

=> stekker uit je pc, pc openmaken en de knoopbatterij verwideren voor 10 min
batterijtje terug plaatsen en sstekker er weer in.

ps. msn is zo anno 1997

GAAAaaap

bij mij is 10 seconden al genoeg om mijn bios te resetten. weet hij wel zeker dat het piepjes van de PC waren en geen telefoon die overging?

PS. de beste manier voor jou is gewoon je pc van't balkon naar beneden smijten en er zelf achteraan springen om te luisteren of er nog steeds piepjes uitkomen.:P

Het is een vijf jaar oude Computer.

De piepjes duren iedereen 2 seconden. Komen direct bij het aanzetten van de computer.

Ik weet niet welk moederbord ik heb.
Ik weet niet welk bestuuringssysteem ik heb.

Veilige modus geprobeerd - helpt niet -
:)

WAHAHahaha

Als ik mijn PC opstart komen er ook piepjes uit.

EN IK HEB EEN I7!!! :D

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Laten we het eerste verhaal eens vergeten en gewoon het probleem proberen te oplossen
Als eerste is het jammer dat je weinig van de pc weet als eerste zou je even kunnen melden welk moederbord je hebt door de pc het even open te maken. Maar misschien heb je wel een merk pc dan deze even melden . en laten we serieus blijven zo kweek je alleen onvrede mee.

Ik weet niet welk bestuuringssysteem ik heb.

Veilige modus geprobeerd - helpt niet -
:)
Het bovenstaande klopt niet.
als je niet weet welk besturingssysteem dan weet je ook niet hoe je in de veilige modus moet komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan