help mijn pc loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Dik snapte er niks van hij gaf aan dat het niet bestond er was geen onfo over.
nu heb ik een spuitbus dust off gekocht e10.95 bij het onderdelenhuis dat gebruiken de computer speciaal zaken ook om de computers stof vrij te maken ik ga dit meteen proberen helpt dit horen jullie dat en klik ik op opgelost!

tot nu toe nog niets geholpen heb flink wat stof weg gespoten beef nog wat vast zitten kreeg ik niet los zelfs niet met die spuitbus ik probeer het straks nog maar ff en dan horen jullie het van me
:confused:

ik zit me net te bedenken omdat ik alles al stofvrij heb gemaakt of het niet ergens anders aan kan liggen ik heb namelijk ook al 3 nieuwe ram bankjes erin gezet dus daar kan het niet aan liggen
mischien me videokaart?
ik heb hier een andere videokaart liggen uit een andere pc zou ik die er zomaar in kunne zetten of moet dat weer bij moederbord passen??

Via jouw logboek kwam ik het volgende tegen:
http://www.microsoft.com/technet/su...7026&EvtSrc=Service Control Manager&LCID=1033

Mogelijk een driverprobleem.

Je zou inderdaad kunnen kijken naar nw drivers voor je videokaart, of inderdaad eens die andere proberen mits die de juiste aansluiting heeft en niet al te jong is.

Het kan net zo goed een hardware conlict zijn geweest nu je vertelde dat je onlangs ook andere geheugenbankjes hebt geplaatst.

Via jouw logboek kwam ik het volgende tegen:
http://www.microsoft.com/technet/su...7026&EvtSrc=Service Control Manager&LCID=1033

Mogelijk een driverprobleem.

Je zou inderdaad kunnen kijken naar nw drivers voor je videokaart, of inderdaad eens die andere proberen mits die de juiste aansluiting heeft en niet al te jong is.

Het kan net zo goed een hardware conlict zijn geweest nu je vertelde dat je onlangs ook andere geheugenbankjes hebt geplaatst.

en die videokaart die ik nu heb die kan ik toch vinden in apparaatbeheer en dan bij beeldschermadapters of zit ik dan fout?

schoonmaken vam je PC

Gewoon wat we allemaal thuis doen de STOFZUIGER er op het enige wat je moet doen is de bladen van de fan(cpu/Grafkaart/Kastkoelers blokkeren door er een sateprikker of een lucifer tussen te stoppen is ie dan stofvrij en doet ie het nog steeds niet ???vertel dan effe wat voor geheugen heb je erin geprikt????:thumb:

Gewoon wat we allemaal thuis doen de STOFZUIGER er op het enige wat je moet doen is de bladen van de fan(cpu/Grafkaart/Kastkoelers blokkeren door er een sateprikker of een lucifer tussen te stoppen is ie dan stofvrij en doet ie het nog steeds niet ???vertel dan effe wat voor geheugen heb je erin geprikt????:thumb:

3 x 128 mb ram en stofvrij is die nu wel
heb niet voor niks dat dure spul gehaald om m schoon te spuiten want stofzuiger hielp me niet :( ik probeer anders wel een andere videokaart die haal ik dan ook uit die oude pc van me broertje daat zit van alles in wat ik gebruiken kan
omdat daar iets aan de moederbord kapot is.
ik weet het niet meer stof vrij is die ik kan me alleen maa rbedenken dat er dan iets ander skapot meot zijn :(:(:(:(:S

ik denk dat mijn probleem opgelost is!!!!!

ik heb net nog is even gekeken en hij was compleet stofvrij.
omdat ik toch de harde schijf erbij ging zetten en ik hier ook nog een video kaart had liggen uit een andere pc heb ik die videokaart ook maar vervangen en raad is ik heb nog nooit zo lang in windows gekund als nu!!! dus ik denk dat het een videokaart probleem was!

iedereen bedankt voor jullie hulp!

groetjes
tamara:D:D:D:D:D:Dik ben extreem vrolijk nu!!!:D:D:D:D:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan