Help, M'n computer is H0T!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het niet handiger om een nieuwe videokaart tekopen of is dat duurder dan gewoon een VGA cooler?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is indd handiger om een nieuwe videokaart te kopen, Welke voeding heb je? en hoeveel watt? ik help wel even om een te zoeken maar ik moet wel even weten wat voor voeding je hebt.

VGA koeler heb je al voor 5 euries, kijk maar op alternate.nl of dragoncomputers.nl of
highflow.nl

@hesselcandea ik denk niet echt dat een VGA Cooler zoveel verschil zal maken met zijn videokaart.

Je kunt beter gewoon een nieuwe kopen die het DOET. en die voor de volgende 1 tot 2 jaar goed zal werken zonder te warm te worden...

Waarom zou je een nieuwe videokaart kopen? fannetje zal wel doorgebrand dan zijn. dan moet je even een nieuwe kopen. Of Misschien is het kabeltje van de koeler los?

Het is indd handiger om een nieuwe videokaart te kopen, Welke voeding heb je? en hoeveel watt? ik help wel even om een te zoeken maar ik moet wel even weten wat voor voeding je hebt.

Asus P5V-X SE Moederbord

Voeding: Power man
Model nummer: ip-p350AJ2-0
Watt: 330W

Hopelijk heb je hier wat aan :D
Bedankt voor je hulp!

Past deze bij m'n moederbord enzo?

hij past op je moederbord. jij hebt een pci-e x16 sleuf en daar moet ie in.
en bij mijn weten kan je voeding dat ook wel aan.
wat voor cpu zit er in je pc?

Oke, dankje :D m'n vader besteld hem wel (zonder BTW)

Maar kan hij ook 2 beeldschermen aan?

ja dat kan ie wel.
ik zou als ik jou was nog heel effe wachten.
effe kijken of andere forum leden nog met wat anders aan komen.(heb je keuze)

Enkele quote's verwijderd.Bij een directe reactie is quoten niet nodig.Gebruik knop:Reageer op vraag..;)

Gamen zou op de huidige kaart ook niet echt gekunt hebben.Deze is vergelijkbaar.Gaat men voor een gamekaart dan moet hij ook een andere voeding zetten.Bord zelf heeft geen VGA.Lijkt me in dit geval beter om voor een werkend systeem te gaan ipv gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan