Help: Msconfig Start Niet Op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flamedog

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Hey,

Ik heb zojuist geprobeerd om via uitvoeren, msconfig op te starten maar ik krijg deze foutmelding:

foutmeldingmsconfigtd0.png

Dit is wel heel vervelend, want ik was America's Army aan het spelen, en ik werd telkens gekicked van de servers door PunkBuster. Ik kwam erachter dat ik deze had uitgeschakeld in msconfig, een paar weken geleden (ik had het een tijdje niet gespeeld).

Kan iemand me snel helpen?!?

Flame

Ik ben nu even aan het scannen, want een week geleden had ik een virus op de pc, deze heb ik 99% helemaal van de computer verwijderd, maar toch.

Laten we hopen...

Ligt eraan.

Als je windows vista gebruikt kun je proberen om via het startmenu , dan msconfig in te toetsen op je toetsenbord en dan enter te drukken.

Maar aangezien de foutmelding lijkt op XP kan er wel eens een hardware fout zijn.

Laatst bewerkt:
als je gaat scannen zou ik met deze scannen

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

Dat is toevallig, die heb ik afgelopen week gebruikt bij dat virus wat ik erop had zitten, het was compleet verwijderd, maar ik probeer het nog een x, resultaten komen zo hoop ik

Oh en TomTom1, die 2e link van SUPERAntiSpyware, die ga ik zo dus niet downloaden hè! Geeft hij mij een direct-link naar de download, ff nadenken he

EDIT: EERSTE SCAN VOLTOOID MET MALWARE: 0 INFECTIES

Laatst bewerkt:
wat is het probleem? als je het niet vertrouwd tik je tog de het programma in google in

Ik heb het al via google gedownload, toch bedankt voor de link :thumb:

Je gelooft het niet, maar het probleem is al opgelost. Ik heb met Malware Bytes gescand, niks gevonden, toen probeerde ik msconfig, deed het op een rare manier weer.

Net pc opnieuw opgestart, nu bezig met SUPERAntiSpyware scannen, zullen we eens kijken of hij daar wat vindt.

Ik laat deze 2 programmatjes gewoon op mijn harde schijf staan, is altijd makkelijk, mocht de internetconnectie wegvallen bij een virus ofzo. Ik raad deze 2 programmatjes iedereen aan.

Thx TomTom1:thumb: en d0mzy:thumb:

-=FlamedoG=-

Laatst bewerkt:
Ik heb het nog steeds niet helemaal gefixed met die PunkBuster van America's Army, maar dat lukt me wel :)

Uitslag Scan, mijn vorige post

oke, nu heb je gescand op spyware / malware, nu nog alleen virussen

ik zou nog als laatste gewoon voor de zekerheid keer scannen met de online scanner van nod32, ik weet zeker dat die nog wat vind
http://www.eset.com/onlinescan/

(ik speelde trouwens ook aa vroeger, nooit problemen gehad)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan