HELP..muis wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertjeren

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
89
Ik dacht even mijn muis opnieuw te installeren, nou, mooi niet. Ik heb nu al verschillende muis-programma's gekocht en geinstalleerd, mijn computer installeert ze wel, maar de muis blijft stuk (ik heb wel telkens de juiste muis bij de juiste softwear)... Waar kan dit aan liggen? HELP!
 
Als je al verschillende muis programma's hebt gekocht kan het zijn dat ze allemaal niet bij de muis horen. Je zult echter de goede versie moeten kopen of downloaden via internet.

Het kan ook gewoon wezen dat de muis die je hebt het gewoon niet meer doet. Hiervoor kan je het beste de muis laten repareren of een nieuwe muis kopen.
 
Ik had een Wheel 3 DMouse met installatie diskette... De muis werd een beetje langzaam, dus ik dacht laat ik hem maar opnieuw installeren....toen werkte hij dus niet meer. Vervolgens heb ik de muis van de buurman geleend, met setup-diskette, ook die werkte niet. Nu heb ik een nieuwe muis, hij is door een bedrijf gesponsord, dus het merk weet ik niet pricies, maar bij mensen die ik ken deed hij het meteen. Ik heb dus drie verschillende muizen met bijpassende setup/programma´s geprobeerd, maar alledrie werken niet. Het moet dus ergens in de computer zitten, ik weet alleen niet waar :-(( Stomme is dat we de hele computer als het ware bijeengezocht hebben op de computerbeurs, en vanaf begin af aan vertoonde hij problemen, Windows, Internet, noem maar op, het duurt allemaal even voordat het werkt...
Heeft iemand enig idee waar het mis gaat met die muis, of hoe ik dan op kan sporen? Schijfcontrole levert niets op.... Veilige modus proberen?? Daar ben ik een beetje huiverig voor, want de vorige keer dat ik hem daar in opstartte kreeg ik hem er niet meer uit en moest hij naar een techneut om weer normaal te doen...
Help, want ik wordt helemaal GEK van het navigeren op internet met de Tab-toets!!!
 
Ja, maar welke fabrikant? Logitech, Trust etc...(die muis)
 
Ik weet niet van welke fabrikant ze zijn, dat kan ik ook nergens vinden. Op de een staat A4tech, op de ander staat Agua en op de ander niets...alleen Mouse...hmpf...
Ze zijn wel alledrie van een andere fabrikant...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan