HELP: nieuw iiyama beeldscherm instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdh123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2013
Ik heb gisteren zojuist een iiyama E2481HS-B1 24" LED gekocht. Voor dat ik deze gekocht had heb ik eerst een demo in de winkel bekeken en ik vond dat hij er haar scherp uit zag, met echt super mooie heldere volle kleuren. Waarna ik besloot hem te kopen. Daarbij heb ik een goede hdmi kabel aangeschaft. Nou heb ik hem geïnstalleerd maar heeft hij helemaal die volle mooie kleuren niet. Het is heel fel, en alle kleuren zijn dof (rood is meer een beetje dof rood, en alle andere kleuren zijn ook veel lichter dan ze zouden moeten zijn). Het doet zelfs pijn aan mijn ogen. Ik heb een hele poos geprutst met het contrast, brightness, kleuren, kleuren kalibreren maar heeft helaas niet geholpen. Het lijkt wel mistig of zoiets. Hebben jullie misschien een oplossing? Hoe kan ik deze als nog goed instellen? Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn achtergrond (en de rest) heldere, volle en mooie kleuren geeft en haar scherp wordt? Ik hoop dat hier een super oplossing van is, want ik ben ervan overtuigt dat dit scherm dat makkelijk moet kunnen! :)
Ik zal een foto mee sturen met hoe het er uit ziet (ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn), en hoe het eruit ziet op mijn vorige scherm. (Je zult duidelijk verschil zien, helaas in negatieve zin)
Alvast super bedankt!!!

iiyama.jpgLinks iiyama - rechts vorige scherm bij zwart.jpgvorige scherm bij zwart.jpgiiyama bij zwart.jpgLinks iiyama - rechts vorige scherm.jpgLinks iiyama - rechts vorige scherm (LG).jpgvorige scherm 2.jpgiiyama 2.jpgvorige scherm.jpggebruikte achtergrond(1920x1080).jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan