HELP nieuwe pc aanschaf.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sealstealer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Berichten
24
Hallo allemaal ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen maar er zijn zoveel keuzes en soorten processors enzo.
wat ik allemaal met mijn pc wil gaan doen:
-Multitasken(niet van hele zware progamma's maar gewoon van msn,muziek en surfen op internet zonder enige problemen)
-Het budget is + - 500 euro(alleen voor de pc scherm hehb ik al en toetsenbord en muis ook)
-Ik wil er graag mee gamen(niet zo intensief 24/7 maar gewoon een paar uurtjes per dag ofzo en dan spellen zoals supreme commander 2 en cabal online (ik weet niet of iemands cabal online kent) de specificaties van cabal online zijn(deze zijn recommed niet minimum):
Recommended Specification
C.P.U.: Pentium 4 1.4Ghz+
R.A.M.: 1Gb+
Graphics Radeon 9800Pro+ / GeForce 6600GT+
Sound: Any DirectX 9.0c compatible sound card
Harddisk: 2.5Gb

en misschien nog een spelletje empire earth ofzo maar die zou wel niet zoveel vragen in vergelijking op supreme commander 2 toch?
zelf heb ik een pc in zicht maar ik weet niet of deze goed is want ik heb geen verstand van de grafische kaart en processor
dit is de pc: http://www.vergelijk.nl/desktop/acer/aspire_m3800/specs.rhtml
als iemands nog tips heeft of een betere pc heeft heel erg bedankt alvast

Jeremy:D
 
Hoi,

Prima apparaat waar je jaren mee toe kan.
En helemaal geschikt voor wat jij er mee wilt doen.
 
nou niet echt,

Die pc heeft een onboard videokaart. NIET geschikt voor gaming.
Voor 500 inclusief windows kom je altijd op pc's met een onboard kaart.

Misschien wil je ook iets ruimer denken en een 2de hands als optie zien.
PC's met een Quad core Q6600 (stuuk sneller in multitasken als in je link) kosten geen drol meer.

bv hier
Q6600,4GB geheugen en een 5770 voor 350,- incl. windows (zal wel niet legaal zijn, maar toch..)
http://link.marktplaats.nl/365195484

http://link.marktplaats.nl/363732579


Of Zoiets NIEUW bij Azerty en in elkaar gezet, alleen zonder besturings systeem:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[94822]=1&product[216377]=1&product[249100]=1

Dus als je zelf windows hebt, is dit ook een leuke optie.
Altijd makkelijk te upgrade, CPU / GPU (mitsniet te zwaar)

Edit:
Of die van bertus :) ongeveer het zelfde alleen dan INCLUSIEF windows.
Wel een kant en klare pc met onbekende merken, maar als je er zelf niet mee gaat *****n is het perfect.

Was aant het eten tijdens m'n post ;)
 
Laatst bewerkt:
Met die Aldi PC is toch helemaal niks mis voor dat geld en die voldoet ruimschoots aan de wensen en eisen van TS.

Die Acer uit de startpost is inderdaad niet veel soeps
 
ik bedoelde de pc ujit het begin topic :)
ik loop iets achter met posten, m'n post was als 3de "bedoelt" ;)
Dus dat nou niet echt geld niet voor de Aldi one.

ALdi pctje is een stuk beter als de begin post
 
Die acer zeker niet nemen: (onboard vga)
die aldi is voor de prijs echt heel goed
 
dankjewel allemaal!

nou ik denk dat ik voor de aldi pc ga dan maar haha,,
maar kan ik dan de genoemde spellen(cabal online en supreme commander 2) er zonder lag of vastzitten mee spelen?
en hoeveel mb videogeheugen heeft die van de aldi dan?
OF kan ik bter mijn oude pc helemaal nieuwe dingen in laten zetten(de pc die ik nu gebruik kan echt helemaaal niks die speelt empire earth 1 niet eens zonder lags af) en gaat al heel moeilijk doen als ik op msn zit en op internet surf.
 
Laatst bewerkt:
De Aldi PC kan dat allemaal zonder lagg spelen, de videokaart en RAM voldoen ruimschoots. Het videogeheugen bedraagt 1GB, maar voor de rest is het ook een hele goede kaart.

En mukkel ik denk dat je bij het in elkaar zetten van die PC niet goed hebt opgelet, de hardeschijf is maar 5900RPM...
 
Laatst bewerkt:
Al was het een schijf van 7200 :) dan kan ie nog niet "tippen" aan het zelfde systeem van de Aldi met W7.

Let wel op dat je de goede van de Aldi neemt. Laatst stonden hier nog pc's met een E5300 en onboard
Dat is heel wat andere koek
 
De Aldi PC kan dat allemaal zonder lagg spelen, de videokaart en RAM voldoen ruimschoots. Het videogeheugen bedraagt 1GB, maar voor de rest is het ook een hele goede kaart.

En mukkel ik denk dat je bij het in elkaar zetten van die PC niet goed hebt opgelet, de hardeschijf is maar 5900RPM...

Oke dankjewel voor je besvestiging!
maar ik dacht dat hij 512 mb videokaart had? >> Nieuwste ATI grafische technologie
ATI Radeon™ HD 5670 DirectX® 11 videokaart met 512 MB GDDR5 geheugen
(kun je vinden bij meer informatie als je naar de link gaat van de pc.
Mvg!
 
Al was het een schijf van 7200 :) dan kan ie nog niet "tippen" aan het zelfde systeem van de Aldi met W7.

Let wel op dat je de goede van de Aldi neemt. Laatst stonden hier nog pc's met een E5300 en onboard
Dat is heel wat andere koek

Oke dankjewel voor je tip dat zal ik doen!:)
 
Ga maar vroeg naar de Aldi, want die dingen zijn gewilt.
Tis een goede pc voor dat geld
 
Hallo Bertus ik wil jou heel erg bedanken voor het helpen met mijn keuze ik ga voor die.
als je wilt kan ik je nog vertellen of hij het goed doet (pas dit weekend want ik kan hem pas zaterdag kopen)
Mvg!:)

Ga maar vroeg naar de Aldi, want die dingen zijn gewilt.
Tis een goede pc voor dat geld

haha zal ik ook zeker doen toch nog bedankt voor je tip he!
en ook voor bedankt voor de andere reacties!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan