help norton werkt niet meer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
153
Help mijn norton doet het niet meer, icoontje staat links onderin mijn beeldscherm dus is wel geladen zou je zeggen, maar als ik em wil openen dan geeft ie een zwart schermpje weer met de tekst ja weet de tekst niet precies gaat binnen een halve seconde weer weg als ik em wil openen C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\NMain.exe is volgens mij een DOS schermpje maar weet ik niet zeker

weet iemand wat dat kan zijn??:(
 
kun je hem niet gewoon verwijderen, en opnieuw installeren?
 
Wat heb je van Norton? Norton AntiVirus, Norton Internet Security, Norton Systemworks? En welke versie?
 
Hmmm, als het programma niet gewoon opstart maar naar een dos venster gaat is waarschijnlijk gewoon je programmaatje 'kapot'. Probeer Norton eens helemaal te uninstallen en herinstalleren. Dat helpt nog wel eens. Dan gewoon opnieuw updaten.
Worden er nieuwe bestanden aangemaakt wanneer je norton probeert te starten? (nieuwe bestanden in de norton map)

En wat is nou precies de tekst die je krijgt? Die is wel belangrijk.
 
heb net geuninstalled en weer opnieuw geinstalled maar hij doet weer hetzelfde had net weer alles geupdated en nu begint ie weer, zou dat aan een ander progje kunnen liggen dat is geinstalled, mijn vriendin heeft namelijk het spelletje scrabble geinstalled of zeg ik nu iets heel geks:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan