Bedankt voor de verschillende reacties. Ik ben ondertussen weer gans de dag aan het typen gegaan met alles wat ik nog wist om toch een deel te kunnen afgeven. Ondertussen pompaf.
Heb wel veel mogelijkheden geprobeerd, maar niets is gelukt. Systeemherstel heb ik niet gedaan, omdat ik denk dat dit geen invloed heeft op de documenten, en er is natuurlijk ook geen enkele fout gebeurd. Ik ben wel op zoek gegaan naar stukken van mijn document met een aantal programma's (undelete, restoration, regenerator), maar niets kon baten. Vond wel veel delen van heel oude documenten terug, maar niets recent. Vermoedelijk is de informatie echt verloren gegaan, aangezien het om een vrij groot bestand ging dat ik overschreven heb met een superklein bestand. Word heeft dus niets gedeleted. Had ik maar op delete geduwd, dan had ik veel minder problemen gehad om de info te recupereren. In de map onder autoherstelbestanden vind ik niets. Autoherstel staat nochtans aangevinkt om de 10 min.
Maar daar staat enkel een map opstarten in. Verder ben ik ook op zoek gegaan naar temp files, maar vermoed dat die al lang gesneuveld waren. Misschien als ik heel snel was geweest dat dit nog zou lukken, maar misschien ook niet.
Mijn probleem heb ik alleszins opgelost door het werk gewoon opnieuw te doen, maar ik zou het wel leuk vinden om een oplossing te vinden voor dit probleem, want heb het ooit nog voorgehad met iets onbelangrijk. Ik denk dat het een vergissing is die je snel kan maken, en het zou wel interessant zijn,moest je die ongedaan kunnen maken.
Toch bedankt voor de moeite en ideeën!!
P