Help! oude bestanden/2xp windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romneya

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
1
Hallo,

door een foutmelding in het systeem is mijn windows automatisch afgesloten. Ik probeerde de windows xp te herstellen, maar omdat het administrator-wachtword te klopte, heb ik xp opnieuw geinstalleerd zonder c-schijf te formatteren(oude +nieuwe),. als ik de computer opstart, krijg ik wel toegang tot nieuwe windows, maar nog steeds foutvermelding bij de oude versie. Mijn vraag is hoe kan ik vanaf de nieuwe windows toegang krijgen tot mijn oude 'mijn documenten/bestanden'. Wat voor programma heb ik nodig? Het bevat belangrijke informatie, onder andere gegevens van mijn onderzoek.:( :( :( . please wie kan mij helpen?

groeten,
 
Zet eerst in Mapopties "Verborgen mappen en bestanden" op tonen, en "beveiligde besturingsysteembestanden" op niet verbergen.

Ga dan naar C:\Documents and Settings\username\Mijn documenten.

En waarschijnlijk heb je ook zoiets als C:\Documents and Settings\username.WINDOWS\Mijn documenten.

"username" = jouw gebruikersnaam, "username.WINDOWS" kan ook een andere toevoeging dan WINDOWS hebben.

Verander daar niets, maar probeer bestanden te kopieeren van "username\Mijn documenten" naar "username.WINDOWS\Mijn documenten", of andersom.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan