Help!! Pagina nummering bij mn scriptie ontbreekt op 2 paginas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat het wel op al die andere 3947532234 pagina's.:shocked:

Geef eens wat meer informatie!!:evil:

Mist de nummering soms op de eerste pagina's van een nieuwe sectie

Ron
 
:eek::eek:

nee de nummering mist op pagina 16 en 17. Op pagina 16 had ik namelijk de marge aardig naar beneden getrokken, zodat mijn afbeelding der nog op kon. Toen was de nummering ineens weg. Op pagina 15 was wel nummering. Toen heb ik pagina 16 geknipt, en de pagina verwijderd. Daarna heb ik ctr + enter zodat pagina 16 weer kwam, en nu stond er wel nummering. Ik alles der weer ingeplakt.

Nu probeerde ik da zelfde trucje ook bij pagina 17, maar daar lukt het niet. Als ik namelijk pagina 17 weghaal, en CTRL+enter dan verschijnt gewoon de pagina weer zonder nummering.....:eek:

de andere 50 paginas gaan goed:thumb:
 
paginanummering na wijziging van de marges

Hallo Erik,

Ik weet niet met welke Word-versie je werkt. Maar het wijzigen van marges kan soms de instellingen voor kop- en voetteksten veranderen. Kijk deze misschien eens na (vooral de afstand van de voettekst tot de onderrand).

Verder kan het zijn dat je voettekst naar onder verschoven is en in de zone komt waar je printer niet meer kan afdrukken. Zie hiervoor de documentatie van je printer. Voor een inktjet is deze zone gemakkelijk 13 mm !!! (Voor mijn laserprinter bv. is die 4 mm).

Wees ook voorzichtig met knippen van pagina's aan begin of einde van een nieuwe sectie.

Good luck !!!

Groetjes,

Ronald
 
Bedankt voor je reactie!!

Ik had inderdaad bij 1 pagina de marges veranderd. Maar toen ik dat weer herstelde, bleef de nummering weg. Ik heb word 2003.

Maar het verslag is al ingeleverd:p

Door de pagina te knippen, en te verwijderen, en weer opnieuw tussen te voegen, is het me bij 1 pagina gelukt. Bij de andere pagina ging dit niet. Dat moet de leraar dan maar niet zien:rolleyes:

groeten,

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan