Help Please!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bulletproof88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Beste mensen,
Ik weet niet precies hoe ik dit moet zeggen. Maar ik moet een rekenmachine maken die de sinus, cosinus of tangus berkend van een waarde in graden, radialen of grads. Het ziet er ongeveer zo uit:

-------------------
mode : rad
getal : 0
-------------------
wanneer ik de 'm' indruk moet hij switchen naar bijv degrees maar als je hem nog een keer indrukt dan naar grads en nog een keer dan weer naar rad. Dus als ik dat nu zou doen zou je dit krijgen:
-------------------
mode : deg
getal : 0
-------------------
stel dat ik nu 10s (s van sinus) in zou drukken zou ik gelijk dit antwoord krijgen:
-------------------------
mode : deg
getal : 0.173648
--------------------------
Kan iemand mij helpen want ik kom er echt niet verder en ik moet dit over 2.5 uur inleveren.
Alvast bedankt, :pray:
Bulletproof

ja nou krijg ik te horen van dat huiswerk.. maar als ik nog nie eens weet hoe ik kan switchen van bijvoorbeeld "test1" "test2" "test3" en dan als je nog keer op bijv 'm' drukt dat hij weer terug gaat naar "test 1" dan kom ik niet verder als ik dat niet weet! En anders heb ik dadelijk een 1 dus ALSTUBLIEFT HELP!

Het is voor school en je hebt les gehad neem ik aan. Daar is dan ook een leraar aanwezig en je zult boeken hebben en eventueel klasgenoten waar je op terug kunt vallen en je zou ook je leraar kunnen vragen. En nu 2 uur voordat het af moet kom je hier zodat wij je met je huiswerk kunnen helpen?

Zie link van puppie waarom deze dicht gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan