help! probleem met formateren, programma schrijft nog naar harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackiechan

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
hoi hallo,

Ik probeer nu al een tijdje mijn harde schijf te formateren maar het lukt niet. Op het laatst zegt hji dat er nog een programma actief is dat naar de schijf schrijft. Ik kan dit programma niet vinden (afsluiten) en weet nu niet hoe ik dan toch de harddisk kan formateren. Is er iemand die mij kan helpen?

met vriendelijke groet,

Jackie

Welkom op Helpmij.:)

Zo te lezen probeer je vanuit Windows je schijf te formateren. Als je Windows opnieuw wil installeren, dien je op te starten vanaf de Windows cd-rom.

Hoe probeer je dan te formatteren ?

Ik probeer te formateren door via 'mijn computer'met de rechtermuisknop op de schijf te klikken en dan formateren te selecteren. Ik sluit dan tussendoor verkenner af. Ook met hijack kan ik niet zien of er nog programma's actief zijn die dat niet zouden moeten zijn. Ik heb eens eerder mijn schijf geformateerd op deze manier en toen gaf dat geen problemen..

Zo te lezen probeer je vanuit Windows je schijf te formateren. Als je Windows opnieuw wil installeren, dien je op te starten vanaf de Windows cd-rom.

hoi, Dank voor je reactie. Ik zal proberen windows vanaf cd te installeren (al heb ik dat nog nooit gedaan). Verder nog tips?
thanks,

jackie

Ik probeer te formateren door via 'mijn computer'met de rechtermuisknop op de schijf te klikken en dan formateren te selecteren. Ik sluit dan tussendoor verkenner af. Ook met hijack kan ik niet zien of er nog programma's actief zijn die dat niet zouden moeten zijn. Ik heb eens eerder mijn schijf geformateerd op deze manier en toen gaf dat geen problemen..

Dat gaat dus niet lukken.
Je moet booten vanaf de CD rom zoals @crash ook zegt.

Ik probeer nu opnieuw windows te installeren vanaf CD.. maar hoe moet dat? Ik kan het ook niet vinden in de help optie. excuus voor mijn onwetendheid en alvast heeeel erg bedankt als het me ooit lukt die stomme schijf opnieuw te formateren.

jackie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan