Help,probleem met me DS!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hoii ik heb een nintendo ds,gewoon een normale,niet die nintendo dsi. Als ik bijvoorbeeld naar pictochat ga en als ik daar iets teken ofzo,dan komt dat aan de onderkant te staan. Dus ik teken helemaal boven iets,en dan verzend ik het,en dan komt het beneden. En ook andersom! Snap je m niet? Je hebt bij een spel bijv. MENU en PLAY staan. Als je op MENU toucht,dan touch je eigenlijk op PLAY. PLAY is onder MENU.Dus als ik MENU aantouch,dan touch ik eigenlijk PLAY aan. En zo ook andersom. Het is superhatelijk! En ook bij gameboyspellen. Ik stop de GBA in die poort,ik doe start,en er staat dat er geen GBA in zit. Na 3x aan en uit doen lukt het -_-' Is er iemand die me kan helpen :confused: Of iemand met hetzelfde probleem??:rolleyes: Meld het dan nu! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
dan moet je touch screen gekalibreerd worden. dit doe je door het menu te openen in het ds opstartscherm.
dan druk je op het rechtse vakje met het blokje en het plusje. en zo kalibreer je je touch screen door steeds precies op de aangewezen blokjes te drukken:thumb::thumb:

dan moet je touch screen gekalibreerd worden. dit doe je door het menu te openen in het ds opstartscherm.
dan druk je op het rechtse vakje met het blokje en het plusje. en zo kalibreer je je touch screen door steeds precies op de aangewezen blokjes te drukken:thumb::thumb:

Hier ben ik het mee eens. Waarschijnlijk heb je toen je de DS voor het eerst instelde, het scherm verkeerd gekalibreerd - gedacht dat het maar een spelletje was. Is ook weer een les voor de volgende keer;) Even een vergelijking: Een kameraad van mij had dit ook, en die moest EEN HALF UUR LANG een beetje op z'n ds lopen tikken, toen deed het scherm het weer...

MVG,
Laurens

Touchprobleem met me ds

Hoii,jaah ik probeer het maar wat moet ik precies doen? Ik zag dat dat kruisje linksboven zat,dus ik verschoof m steeds naar het midden maar ik dacht dat je het kon opslaan,zodat ie in het midden bleef..maar je kan het niet opslaan,het kruisje blijft linksbovenin. Wat moet ik doen? Het kruisje steeds naar het midden probere te halen? Alvast bedankt.

Mn scherm doet het weer

oo laatmaar jongens,het is me gelukt. Mn scherm doet het weer :D Bedankt voor de uitleg:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan