Hallo iedereen,
Ik heb een probleempje met mijn achtergrond! Het is helemaal wit nadat waarschijnlijk windows Xp mij gewaarschuwt heeft voor een spyware ((windows) stelde een zwart achtergrond in met de tekst: A dangerous spyware is found! (ofzoiets))
Nu heb ik een wit achtergrond die ik niet meer kan veranderen.
Ik kan nog wel zien dat dat witte achtegrond zegmaar op mijn normale achtegrond zit geplakt (als ik afsluit zie in me normale achtergrond).
Ik kan het achtergrond niet bij (rechtermuisknop op me destkop en dan bij instellinge) verandere en ook niet bij (rechtermuisknop op het plaatje zelf en dan als achtergrond instelle (eerst werkte het gewoon niet en na een restart is het gwoon verdwene).
Nu had ik instructies opgevolg van een oud topic (in het archief) maar ik kreeg een hele andere uitslag (ik verwijs naar: http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-217004.html )
Ik heb een aantal keer nog voor de zognaamde spyware gezocht met de nieuwst PC-cillin maar ik heb het denk ik al verwijdert.
De uitslag van dat testje:
"NoChangingWallpaper"=dword:00000000
"NoComponents"=dword:00000000
"NoAddingComponents"=dword:00000000
"NoDeletingComponents"=dword:00000000
"NoEditingComponents"=dword:00000000
"NoHTMLWallPaper"=dword:00000000
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:00000091
"NoDriveAutoRun"=dword:ffffffff
"NoActiveDesktop"=dword:00000000
"ClassicShell"=dword:00000000
"ForceActiveDesktopOn"=dword:00000001
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000001
"Wallpaper"="C:\\WINDOWS\\desktop.html"
Dus.. wat kan ik nu doen om dit op te lossen? Ik kan hier alleen uit opmaken dat windows dit allemaal geblokeert heeft.. kheb geen idee waarom (behalve dan die waarschuwing) en hoe ik het moet oplossen..
Weet iemand hoe ik het moet oplossen? thanks :love:
Ik heb een probleempje met mijn achtergrond! Het is helemaal wit nadat waarschijnlijk windows Xp mij gewaarschuwt heeft voor een spyware ((windows) stelde een zwart achtergrond in met de tekst: A dangerous spyware is found! (ofzoiets))
Nu heb ik een wit achtergrond die ik niet meer kan veranderen.
Ik kan nog wel zien dat dat witte achtegrond zegmaar op mijn normale achtegrond zit geplakt (als ik afsluit zie in me normale achtergrond).
Ik kan het achtergrond niet bij (rechtermuisknop op me destkop en dan bij instellinge) verandere en ook niet bij (rechtermuisknop op het plaatje zelf en dan als achtergrond instelle (eerst werkte het gewoon niet en na een restart is het gwoon verdwene).
Nu had ik instructies opgevolg van een oud topic (in het archief) maar ik kreeg een hele andere uitslag (ik verwijs naar: http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-217004.html )
Ik heb een aantal keer nog voor de zognaamde spyware gezocht met de nieuwst PC-cillin maar ik heb het denk ik al verwijdert.
De uitslag van dat testje:
"NoChangingWallpaper"=dword:00000000
"NoComponents"=dword:00000000
"NoAddingComponents"=dword:00000000
"NoDeletingComponents"=dword:00000000
"NoEditingComponents"=dword:00000000
"NoHTMLWallPaper"=dword:00000000
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:00000091
"NoDriveAutoRun"=dword:ffffffff
"NoActiveDesktop"=dword:00000000
"ClassicShell"=dword:00000000
"ForceActiveDesktopOn"=dword:00000001
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000001
"Wallpaper"="C:\\WINDOWS\\desktop.html"
Dus.. wat kan ik nu doen om dit op te lossen? Ik kan hier alleen uit opmaken dat windows dit allemaal geblokeert heeft.. kheb geen idee waarom (behalve dan die waarschuwing) en hoe ik het moet oplossen..
Weet iemand hoe ik het moet oplossen? thanks :love: