Help, probleem printer hp psc 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Hoi luitjes,

mijn scanner doet het ineens niet meer. ik wilde wat foto´s scannen maar er verschijnt opeens een schermpje met de volgende tekst:

starten van HP OfficeJet director is niet mogelijk. De-installeer de software en installeer het opnieuw. als het probleem aanhoud, neem dan contact op met blablablabla .......

verschillende manier geprobeerd om het op te starten, maar dan krijg ik weer een schermpje met:
scanner onvindbaar.

Het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, (reeds 2 x al) mooi dat ie steeds het zelfde aan blijft geven. En nou printie ook niet meer :(((

krijg nu ook het schermpje:
Unable to start driver for HPoid407.exe (HPoid407.exe )

Heb al bij de site van HP gekeken, maar daar kom ik dus echt niet uit. wie kan en wil mij hierbij helpen,

ps: ik kan trouwens ook niet de smilies gebruiken, krijg dan:
Not Found
The requested URL /forum/javascriptnotallowedsmilie(':evil:') was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.19 Server at www.helpmij.nl Port 80

Nou ik hoop dat het duidelijk is wat ik hier omschreven heb, en wederom bedankt.
 
printer

Hoi,

Mooie site, maar ik heb geen flauw idee waar ik naar moet zoeken, weet niet eens wat ik kwijt ben. Heb je enig idee, het gaat om een driver, dat haal ik er teminste uit, maar welke ???????

ben leek, dus :S, kan je me er verder mee helpen ??
 
Het hele programma voor de PSC 750 kun je hier downloaden. Maar als je de installatiecdrom gewoon nog hebt, kan ik je aanraden eerst de printer opnieuw te installeren.

Verwijder de HP software via het configuratiescherm, plug de printer uit je pc en start opnieuw op. Installeer dan de PSC opnieuw en volg de instructies. Let erop dat je alle programma's installeert die je wil gebruiken.

Waarschijnlijk is door een nieuwe install de fout verholpen.
 
Haha, wat ik typte is dus ongeveer de link van Bennie maar dan vertaald in het Nederlands :)
 
lukt niet

Nou heb ik het weer opnieuw geinstalleerd, met de cd, maar hij blijft het zelfde aangeven.

Ik had het al zo gedaan zoals jullie omschreven, maar goed, nogmaals gedaan, printer/scanner losgekoppeld, en pc opnieuw gestart, en weer dat zelfde verhaaltje, starten van hp is niet mogelijk ...............................

wat is er dan mis ??????????
 
Die link die ik je gaf, bevat HELE andere informatie t.a.v. verwijderen en opnieuw installeren. Heb je daar wel naar gekeken?

Groetjes,
Bennie
 
Sorry bennie, ik verwarde de pagina met een andere bekendere helppagina van HP! je hebt inderdaad gelijk, er wordt hier een uitgebreidere oplossing gegeven.

Probeer dus even het stappenplan van bennies link, sungirl!
 
gaat niet

Benny,

Ik heb jouw link gebruikt, en het op die manier geinstalleerd, maar ik krijg bijna precies het zelfde.

Wel krijg ik nu het opstartscherm van HP, maar zodra ik op scannen klik zegtie.... bezig met voorbereiden ...........unable to start driver........... scanner is onvindbaar.

wat nu ??
 
Welke Windows heb je?

Groetjes,
Bennie
 
Heb windows ME

krijg steeds het zelfde, het laat zich ook niet wegklikken.
unable to start driver from hpoid407.exe
 
snik

Heb nu weer alles verwijderd, ik probeer het nog 1 keer met mn eigen cd, en als het dan nog zo is ga ik naar bed. Morgen weer verder,

Mocht je nog iets te binnen schieten om het euvel te verhelpen, hoor ik het graag.

thx, en voor straks, slaap lekker
 
Hoi luitjes,

Nou alles doet het weer :D

Heb gisteravond nogmaals alles verwijderd, printer losgekoppeld en zo de hele nacht laten staan.
Vanmorgen aangezet en de software geinstalleerd. pc uitgezet, (daarna gebeurde weer nix) printer gekoppeld aan pc, weer uitgezet, (10 min gewacht) pc weer aan, (gebeurde nog nix) pc weer uitgezet, 10 min gewacht, pc weer aan, en toen kwam de settup pas, met de hardware gevonden en de felicitatie (die ik daarvoor steeds niet kreeg) dus alles doet het weer, pffffffffffff

Maar nu nog 1 klein dingetje, waarom krijg ik de smilies niet, want als ik er op klik krijg ik:
Not Found
The requested URL /forum/javascriptnotallowedsmilie(':eek:') was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.19 Server at www.helpmij.nl Port 80

Maar het belangrijkste doet het weer, en daar ben ik maar wat blij om :D
bedankt voor het meedenken (':thumb:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan