[Help] Samenstellen PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trecka

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Hallo @ Alle Helpmij-users,

Ik ben van plan een nieuwe PC aan te schaffen, en via wat gegoogle kwam ik erachter dat er vaak aangeraden wordt je PC zelf samen te stellen. Wederom wat gegoogle zorgde ervoor dat ik bij Helpmij kwam.

Vooropgesteld, ik ben een leek op het gebied van randartikelen rondom de PC, dus gelieve mij niet de moeilijke termen om de oren slingeren. :p

Dus, ik ben op zoek naar een PC met de volgende criteria:
- De PC moet maximaal 750 euro kosten (lichte overschrijding mag)
- De PC moet een uitstekende videokaart hebben
- De PC moet snel programma's kunnen laden
- De PC moet zware games/programma's als Call of Duty 4, Flight Simulator, PCM 2008, Photoshop CS3, Crysis etc. kunnen handelen.
- De PC moet tussen de 300-500 GB aan geheugen hebben

De monitor die ik erbij had gezocht is de LG M228WA. Volstaat deze icm. een uitstekende videokaart?

Verder had ik ook nog zelf een bestaande PC gezocht, namelijk deze: http://www.kieskeurig.nl/product/F34316395A2B1A18C12574820032D48E.htm. Voldoet deze aan bovenstaande eisen of kan ik beter een samenstellen.

Met andere woorden, wie kan een mooie PC samenstellen die aan de gestelde eisen (zoveel mogelijk) voldoen.

Ik hoop voldoende info te hebben gegeven, mocht er nog iets onduidelijk zijn vraag het me. :)

Alvast heel erg bedankt,
Trecka

ik zou zelf wat samenstellen

DVD brander komt goed uit de test....

een Sterke Dual Core processor voor games de E8400 die op 3,0 ghz is geclockt en goed overgeclockt kan worden mits je moederbord dat niet kan maar dat kan de msi wel

een leuk P45 bordje van msi waar je een mooie HD4870 op kan prikken daarom heb ik ook een HD4870 gekozen die is nieuw en snel met z'n GDDR5 geheugen