HELP!!! Subseven

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Gezina

Geplaatst door jjw
Gezina mag uiteraard niet vertellen hoe dat heet???
Mischien wel kan downloaden.

Niet dat ik wil terugplaatsen maar bv een email adres weten zou toch al leuk zijn, vroeger kon ik het wel maar al dat soort programmas zijn allemaal verdwenen.

grtjs jjw

Oh jawel hoor.

http://tds.diamondcs.com.au/

Om te updaten deze aanwijzingen volgen:
http://tds.diamondcs.com.au/index.php?page=update

Als die SubSeven niet vindt is ie er ook niet.

Groetjes,

Pieter

Schitterend programma die tds maar hij vond een tijdje terug wel errrrrrrug veel bij mij :D.
Jjw, ben je er vanaf?

sub seven, das zo'n progje om mensen mee te hacken erg leuk!

ik had em vroeger ook je stuurt een filetje naar iemand (je kan zelf extensie kiezen en de melding wat er gebeurt als je em opent) bv foto.jpg en dan als er op geklikt wordt de melding: error cannot open page, maar dan wordt er wel een poort open gezet en dan kan de zender van t filetje je pc hacken en .o.a. remote control nemen............

was wel leuk om te doen, minder was echter dat je al snel je eigen poorten ook openzet. Dat was bij mij het geval........ :-D dus maar snel alles geformat....

overigens werd t progje wel door virusscanners herkend als een trojan..........

Veel succes iig

Laterz

Sub Seven

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat TDS werkt maar zonder updates zo geinstaleerd en bij opstart doet hij een scan over de werkende processen en daarin vondt hij niks.

Ik ga er zo eens voor zitten om te kijken hoe we moeten updaten en dan doen we eens een uitgebreide scan.

grtjs jjw

Nee, je moet em speciaal aan het werken zetten.
Wat hij bij jou deed is de controle van de opstart e.d.
Wees wel kritisch als je een hoop meldingen krijgt.
Hij geeft n.l. iedere dubbele extensie aan of zoals hij het ziet. Goed kijken dus.

Als er twee of meer punten in een bestandsnaam staan:
bv virus.jpg.exe
maar ook spel-versie1.7.zip
krijg je van TDS een waarschuwing over een dubbele extensie.

Dat is wat je bedoelt toch, Elisa?

Groetjes,

Pieter

Verder NEE

Nou niet echt.

Ik ben echt niet van de zet alles maar open en neem alles maar aan op internet en wua email.
Alle cookies moet ik zelf goedkeuring geven, last van popups heb ik niet, mijn virrus scanner scant ook op webtraps en achtergrond programmas op bepaalde internet sites en om de boel nog flink op te blazen zit ik achter een router met firewall, dubbel op allemaal.

Toch werkte op een gegeven moment de brander niet meer, geen cd die ik er normaal in kon stoppen of hij gaf aan dat deze vol zat, zo uit de verpakking.

Vreem allemaal, Explorer gaf allemaal foutmelding omtrent niet kunnen lezen van ordinaire bestanden op de harde schijf, uit het niets vast blijven hangen met geen enkele goede reden.

Geen melding geven van wat er fout was, geen virus te vinden, door meerdere scanners niet, geen spyware en toch giga veel enter logs vanuit mijn scanner omtrent een subseven cloak die probeerde al mijn ip adressen en ale poorten te pingen, het ging op den duur helemaal nergens meer over dat ik maar eens even overnieuw ben begonnen met instaleren.

Ik begin toch mijn twijfels een beetje te krijgen omtrent Windows 2000 PRO.

Vandaar dat het allemaal wat langer duurde voordat ik antwoord gaf maar nu kunnen we er weer helemaal tegen aan.

grtjs jjw

Het punt is dat je nu ook nog tegen jezelf zit te vechten.
Helemaal beveiligd maar toch een onveilig gevoel.
Gaat wel weer over hoor. Je merkt al heel snel dat die firewall weinig te vertellen heeft.
Uitgaand verkeer blijf je in de gaten houden.Want ja, we zijn toch vaak onze eigen vijand met het binnenhalen van allerlei progjes :-)
Van alle antitrojan vond ik trouwens The Cleaner het beste. Eenvoudig maar goed. Helaas 1 maand geldig.

Wat die foutmeldingen betreft. Bij mij liep ook niets meer goed. Zo draai je ruim 1,5 jaar zonder problemen en zo werkte dan het 1 en dan het ander niet. Ook inderdaad cd-rom problemen.
Niet zo gek als je bedenkt wat zo'n simpel progje bij je kan bewerkstelligen. Zichzelf updaten, naar het bazinnetje/baasje gaan en misschien ook nog wel mee laten kijken.

Ziekelijk, dat wel.

Subseven

Ik weet niet of het wel een subseven was, ik zelf vond niks op de pc, geen enkel progje wat er op leek.

Ik zach alleen maar wat de Virus scanner mij vertelde op de logs.

Subseven

Ik zach alleen maar dat er iemand op de subseven poorten probeerde te pingen, of het nou wel of niet gelukt is.

Ik zou graag wel nog eens een progje willen vinden die ook het verkeerd van binnen uit tegen hield of mij eerst vraagt of dit of dat wel naar buiten mag.

Er zijn firewalls die dit kunnen neem ik aan.

iemand enig idee.

grtjs jjw

Jazeker, dat is een kwestie van instellen.
Van Norton Firewall weet ik het zeker. Als je die niet op automatisch zet vraagt hij alles. Je kunt dan alles wat je kent wel toestaan voor de volgende keer maar alles wat jij niet hebt aangegeven blijft Norton eerst toestemming vragen.
ZoneAlarm heb ik ook gehad maar die vond ik toch minder makkelijk in te stellen.
Als je iemand zag pingen is dat nog geen ramp.
Het wordt erger als je zo iemand er later in een log uit ziet komen :) Dan moet je actie ondernemen. Je hebt ook een hoop 'onschuldig' pingen.
Bij mij was het opmerkelijk zoveel subseven, trojanbackdoor enz er plotseling voor de deur lagen.
Af en toe een melding is normaal. Om de 3 minuten constant niet. Ik heb altijd het idee gehad dat me een progje in mijn maag is gesplitst waardoor diverse trojans de weg wisten. Kan een idee zijn.

Laatst bewerkt:
Norton

Kan ik dan ook alleen de norton firewall downloaden of moet ik dan meteen de Norton antivirus downloaden.

Ik hou zelf niet zo van Norton.

heb zelf Trend Micro pc cillin draaien, helaas scant die alleen poorten naar binnen en niet naar buiten.

De logs gaven aan dat aan de bekende poorten voor subseven en alle trojans om de seconden gepingt werd.
niet goed maar toch weet ik zeker dat er geen troep op mijn pc stond, affijn dat is nu voorbij maar ik wil wel voor het vervolg een scanner die dus ook de poorten naar buiten scannen.

grtjs jjw

Firewall

Zonelabs wil helaas niet samen werken met mijn virus scanner, dan zou ik die dus uit moeten zetten en dat doen we niet.

Ik zal eens gaanm kijken voor Norton Personla Firewall.

Heeft iemand nog meer goede opties.

grtjs jjw

Volgens mij heb je met ZoneAlarm en Norton wel de beste firewalls gehad. Kijk in Google eens onder firewall. Er moet er nog eentje zijn. Sybercate of zo????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan