Help: taken komen niet in takenbalk Agenda terecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannymulder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2012
Ik zou heel graag mijn aangemaakte taken (aangemaakt met een zelfde begin- en einddatum) op de betreffende dag in mijn agenda laten terugkomen in de takenlijst onderaan de agenda. Dit krijg ik echter niet voor elkaar, zelfs niet als ik de taak aanmaak vanuit de betreffende taakbalk onderaan de agenda. Ik heb het vermoeden dat dit niet met een instelling in outlook te maken heeft, maar dieper in de exchange server genesteld is. Heeft iemand wellicht een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast dank.

met vriendelijke groet,

Danny Mulder

Dat klopt: Taken en Agenda-items zijn verschillende zaken. Vanaf Outlook Vandaag kun je evt. zowel de Takenlijst als de Agenda laten zien, maar evengoed zijn ze dus niet geïntegreerd.
Alternatief is een taak in een Agenda-item 'inbedden'. Dus een Afspraak inplannen voor jezelf en dan op tabblad Invoegen kiezen voor Outlook item en dan de gedachte taak erbij zoeken vanuit de Taken map.

Er bestaan wel Exchange of Outlook plugins die met het aanmaken van een Taak ook meteen een afspraak maken etc., zoals TaskToCal (die is voor Outlook).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan