Hoi!
:thumb:Kreeg complimenten van de IT afdeling voor de samenstelling en de comptibiliteit!:thumb:
Marsmannetje, complimenten en bedankt.
Ik wil gaan bestellen maar krijg de melding dat de: Arctic Silver 5 Premium Silver 3.5g - thermische pasta 14 dagen op zich laat wachten. Is deze pasta veel beter dan de andere? Anders zal ik er op moeten wachten. 2 weken is alleen zo lang...
1 vraag over de behuizing
Wat is de motivatie voor de coolermaster gladiator 600?
- de E-sata? Dit gebruik je voor????
- de ruimte?
- 2 (grote) koelers?
Heb hem naast die stille kast gezet (Silio), en de Elite 330. Deze laatste vind ik persoonlijk mooier maar heeft maar 1 ingebouwde koeler en geen e-sata. Hij is wel een stuk goedkoper dan de andere 2. Zit een beetje in dubio. oog wil ook wat.
OVERTUIG ME:shocked: hahaha
ga ik even uitvogelen hoe het beste te bestellen. Waarschijnlijk IDEAL denk ik.
Ik hoor het wel, check ook ajb nog even m'n vragen hierboven. THNX!!
Groeten Pim
:thumb:Kreeg complimenten van de IT afdeling voor de samenstelling en de comptibiliteit!:thumb:
Marsmannetje, complimenten en bedankt.

Ik wil gaan bestellen maar krijg de melding dat de: Arctic Silver 5 Premium Silver 3.5g - thermische pasta 14 dagen op zich laat wachten. Is deze pasta veel beter dan de andere? Anders zal ik er op moeten wachten. 2 weken is alleen zo lang...
1 vraag over de behuizing
Wat is de motivatie voor de coolermaster gladiator 600?
- de E-sata? Dit gebruik je voor????

- de ruimte?
- 2 (grote) koelers?
Heb hem naast die stille kast gezet (Silio), en de Elite 330. Deze laatste vind ik persoonlijk mooier maar heeft maar 1 ingebouwde koeler en geen e-sata. Hij is wel een stuk goedkoper dan de andere 2. Zit een beetje in dubio. oog wil ook wat.
OVERTUIG ME:shocked: hahaha
ga ik even uitvogelen hoe het beste te bestellen. Waarschijnlijk IDEAL denk ik.
Ik hoor het wel, check ook ajb nog even m'n vragen hierboven. THNX!!
Groeten Pim