help!!! Update manager AVG doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gondaleh

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Ik heb écht geprobeerd om op deze site een antwoord te vinden op mijn probleem maar ben er niet in geslaagd!
De update manager van AVG 8.0 werkt niet en ik kom er niet achter wat te doen krijg constant het bericht: update failed, ging naar de site van avg om handmatig te downloaden en kreeg een aantal files te zien

windows 8.0.199
linkscanner DB 8.0.68
AVI 270.9.9
IAVI 1802

Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet downloaden

Ik heb gelezen dat er veel problemen zijn met de nieuwe avg, ook ik heb last van crashen, net nog zelfs, de boel loopt vast.
Ik gebruik ook online scanners regelmatig zelfs, volgens die scanners is mijn machine schoon.

Indien er veel problemen blijven overweeg ik een betaalde AV aan te schaffen, maar weet niet welke, iedereen is gek van Norton, maar ikzelf heb er slechte ervaringen mee, is een groot log programma en beperkt me teveel en is bovendien peperduur.

Weet iemand van jullie mij helderheid te geven over het AVGprobleem?
Of welke files ik van de 4 bovenvermeld dien te downloaden>
Of een advies over welk AVprogram ik kan gaan kopen?

Alvast enorm bedankt voor eventuele tips/antwoorden

Gondaleh

Voor handmatige updates:

1) go to http://www.grisoft.com
2) make a directory on your desktop called AVG
3) download AVI: 270.6.4
4) download IAVI: / 1616
5) move the downloaded files to the directory you made called AVG
6) launch AVG
7) select tools -> update from directory
8) select the directory called AVG where you put the downloads

Nod32 werkt heel goed

Heb je de laatste nieuwe versie van avg en heb je misschien een firewall die avg blokkeerd?

Laatst bewerkt:
Voor handmatige updates:

6) launch AVG

Nod32 werkt heel goed

Heb je de laatste nieuwe versie van avg en heb je misschien een firewall die avg blokkeerd?
Ga het proberen wat je me adviseert.
Heb de laatste versie en in firewall staat aangevinkt avg te accepteren
Bedankt voor het advies, stel het zeer op prijs.
En ik ga eens kijken bij Nod32
Je hoort;)
bye
Gondaleh

Voor handmatige updates:

6) launch AVG

Nod32 werkt heel goed

helaas.... wanneer ik vraag om bovengenoemde files, krijg ik alleen een linkje naar informatie over van alles en geeft hun zoekmachine als antwoord 270.8.3???

heb er genoeg van....

Voor handmatige updates:

6) launch AVG

Nod32 werkt heel goed

Hoi, na heel veel gedonder en uren lang zoeken en proberen heb ik de pijp aan Maarten gegeven, de handdoek in de ring gegooid en mijn gitaar in de wilgen gehangen...korter gezegd...AVG is bij mij historie.:D
Heb tijdelijk het gratis programma antivir gedownload om toch nog wat beschermd te zijn en ga in conclaaf over de aanschaf van die Nod32, is ook redelijk aan de prijs, maar ach...wanneer me dat een vol jaar beschermd tegen allerlei pesterijen dan moet dit maar.
Jammer van AVG wel, heeft me dik twee jaar goed beschermd en het ligt niet aan mijn configuratie in de beveiligingsector of zoiets, tot een aantal weken geleden werkte alles perfect, niks veranderd, niks gedownload, volgens AVG geen virussen of paarden die binnen slopen....en het programma kreeg steeds meer errors, was het eerst alleen de update manager, werd er later nog meer toegevoegd wat niet deugde volgens de interface.
Ik denk dat de Grisoftsite het een en ander mankeert of zo, maar goed....
Ik dank je voor je advies.
groet
Gondaleh:thumb:

Vergis je niet Antivir is een hele goede antivirus

ik weet niet zeker maar ik denk dat ik dat ook een keer had en toen had ik avg er gewoon opnieuw op gezet. maar als je de betaalde versie hebt moet je hier niet op ingaan want straks zeg ik iets verkeerds:thumb:succes!:cool:

ik weet niet zeker maar ik denk dat ik dat ook een keer had en toen had ik avg er gewoon opnieuw op gezet. maar als je de betaalde versie hebt moet je hier niet op ingaan want straks zeg ik iets verkeerds:thumb:succes!:cool:
djw voor je input enne nee, ik draaide de gratis versie enne, heb inderdaad de boel eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd maar noppes!
Draai nu nog steeds die Antivir en dat gaat tot op heden prima.
doei;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan