Ik heb écht geprobeerd om op deze site een antwoord te vinden op mijn probleem maar ben er niet in geslaagd!
De update manager van AVG 8.0 werkt niet en ik kom er niet achter wat te doen krijg constant het bericht: update failed, ging naar de site van avg om handmatig te downloaden en kreeg een aantal files te zien
windows 8.0.199
linkscanner DB 8.0.68
AVI 270.9.9
IAVI 1802
Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet downloaden
Ik heb gelezen dat er veel problemen zijn met de nieuwe avg, ook ik heb last van crashen, net nog zelfs, de boel loopt vast.
Ik gebruik ook online scanners regelmatig zelfs, volgens die scanners is mijn machine schoon.
Indien er veel problemen blijven overweeg ik een betaalde AV aan te schaffen, maar weet niet welke, iedereen is gek van Norton, maar ikzelf heb er slechte ervaringen mee, is een groot log programma en beperkt me teveel en is bovendien peperduur.
Weet iemand van jullie mij helderheid te geven over het AVGprobleem?
Of welke files ik van de 4 bovenvermeld dien te downloaden>
Of een advies over welk AVprogram ik kan gaan kopen?
Alvast enorm bedankt voor eventuele tips/antwoorden
Gondaleh
De update manager van AVG 8.0 werkt niet en ik kom er niet achter wat te doen krijg constant het bericht: update failed, ging naar de site van avg om handmatig te downloaden en kreeg een aantal files te zien
windows 8.0.199
linkscanner DB 8.0.68
AVI 270.9.9
IAVI 1802
Ik heb werkelijk geen idee welke ik moet downloaden
Ik heb gelezen dat er veel problemen zijn met de nieuwe avg, ook ik heb last van crashen, net nog zelfs, de boel loopt vast.
Ik gebruik ook online scanners regelmatig zelfs, volgens die scanners is mijn machine schoon.
Indien er veel problemen blijven overweeg ik een betaalde AV aan te schaffen, maar weet niet welke, iedereen is gek van Norton, maar ikzelf heb er slechte ervaringen mee, is een groot log programma en beperkt me teveel en is bovendien peperduur.
Weet iemand van jullie mij helderheid te geven over het AVGprobleem?
Of welke files ik van de 4 bovenvermeld dien te downloaden>
Of een advies over welk AVprogram ik kan gaan kopen?
Alvast enorm bedankt voor eventuele tips/antwoorden
Gondaleh