Help: Vereiste 4 een goede computer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Asy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dutch,

Plaats eens wat specs en een prijs.....

Athlon 2600+ / 128 mb ati radeonkaartje / 80 gig HD / CD brander / 256 mb DDR ram / floppy etcetera.
Ja wat moet ik daar nou voor vragen ?
Ik zag op het advertentiebord bij albert hein een minder systeempje en daar werd 125 voor gevraagd, het kaartje was zo weg. :rolleyes:

Athlon 2600+ / 128 mb ati radeonkaartje / 80 gig HD / CD brander / 256 mb DDR ram / floppy etcetera.
Ja wat moet ik daar nou voor vragen ?
Ik zag op het advertentiebord bij albert hein een minder systeempje en daar werd 125 voor gevraagd, het kaartje was zo weg. :rolleyes:

Zeker met monitor want daar zou ik zelf nog geen 40 euro voor geven. maarja wie ben ik he :D

Laatst bewerkt:
Vergeet ook niet dat we hier op een forum zitten waar min of meer iedereen er wel wat verstand van heeft. In het dagelijks leven heeft de gemiddelde nederlander niet zo veel kaas gegeten van computers. Neem nou de TS van dit draadje bijvoorbeeld.
Als het winkelende publiek bij een supermarkt een kaartje ziet waar dit op staat dan is een pctje voor honderd euro een gewild object. Dat is een prijs waar men zich niet zo druk over maakt, maar zo'n systeempje raak je hier op het forum voor die prijs echt niet kwijt en dat weet ik ook wel, daarom dat ik het ook niet weg doe hier, maar de topicstarter zocht een dergelijk systeempje, vandaar dat ik het aangaf dat ik wel "iets" heb staan. Ik heb overigens wel "meer" staan. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan