HELP! Virus > Kamizora v2 C-YANIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaimyNL

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
13
Hallo iedereen,

Als ik mijn pc opstart krijg ik een scherm 'Kamizora v2 C-YANIS'. Ik las al iets op een ouder topic maar dat werkt bij mij niet.
Je kan je muis niet buiten het kader krijgen, je toetsenbord werkt niet meer en ook je startbalk is er vandoor.
Wat kan je hieraan doen?

Groetjes,
Jaimy
 
Kan je wel in de Veilige Modus komen? Als je in de ''Normale Modus'' zit, druk CTRL-Alt-Delete en klik op Nieuwe taak. Er verschijnt een nieuw scherm. Typ daarin explorer.exe Verschijnt de startbalk nu wel?
 
Dan staat er, als ik geluk heb dat ik het kan lezen, dat taakbeheer is uitgeschakelt door de systeem beheerder, voor dit virus was dat nog niet zo.. dus dat heeft tie ook uitgeschakeld. Zodra ik mn bureaublad aanklik kan ik het wel vergeten met iets te openen of zo..
 
Kan je wel in de Veilige Modus komen?(Tijdens het opstarten herhaaldelijk F8 drukken, voordat het Windows-logo verschijnt) Zo ja, probeer dan in de Veilige Modus Systeemherstel uit te voeren.
 
Laatst bewerkt:
Kan je wel in de Veilige Modus komen?(Tijdens het opstarten herhaaldelijk F8 drukken, voordat het Windows-logo verschijnt) Zo ja, probeer dan in de Veilige Modus Systeemherstel uit te voeren.

Even proberen..
 
Ik heb een usb toetsenbord, die werkt pas als alles opgestart is.. ik kan wel F8 drukken, en dan zou ik kunnen kiezen tussen veilige modus of normale modus maar dan werkt mn toetsenbord niet.
 
Moet ff wachten tot me ma thuis komt dan, om te vragen of ze ergens nog een ander toetsenbord heeft.
 
Oké, van mijn kant geen probleem:thumb:. Ik wacht wel;).
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt :D

Maar als ik me pc in veilige modus start, wat is er dan anders? Opent tie geen programma's dan of zo?
 
Volgens mij start de pc dan alleen de Windows programma's op.
 
Laatst bewerkt:
Oh oke, wat wel raar is.. is dat als ik me pc aan zet.. dan werkt mn toetsenbord heel even, en dan kan ik snel F8 drukken en dan doet tie t weer ff niet,
 
Dat is inderdaad wel vreemd... Je hebt verder nooit problemen met het toetsenbord? Ik denk niet dat het veel uithaalt, maar je kan je pc even aansluiten op een andere USB-poort, en dan nog een keer proberen.
 
He! Iedereen bedankt, ik heb zo'n paars ding op me toetsenbord gezet, en dan in een ander ding gedaan, nu laad die wel gelijk.. k heb hem nu in de veilge modus gestart en systeem herstel naar gister morgen, als het goed is moet tie t zo doen..

bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan