HELP!!! Virus???

• Onderwerp starter Onderwerp starter nosy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dan zou ik heb eerst op me laptop moeten downloaden, op een stick zetten en dan op de geinfecteerde pc overzetten naar de diskette.

Wat moeten ik trouwens doen met de schermen die ik krijg op de pc???
http://youtube.com/watch?v=dSUWnhhkv5k heb er een filmpje van gemaakt.

Met die beelden gewoon niets doen en eerst die diskette gaan maken

oke, maar om die diskette te kunnen maken zou ik eerst in me gewone pc moeten komen om het er op te zetten(laptop heeft geen diskettestation)
dan zou ik het op een andere pc moeten overzetten.. en die mogelijkheid heb ik niet vandaag.

Nou oke eindelijk kunnen kopieren naar een diskette. Althans dat werden er totaal 6!! hij bleef elke keer zeggen van voeg volgende diskette in (zoiets heb ik nl zelf niet gedaan).
Oke en hoe nu verder?? en moet de schrijfbeveiliging open of dicht zijn??

Moet me weer even in de materie verdiepen, sorry, ondertussen al weer veel andere problemen hier voorbij gekomen.

Ben je ook in het bezit van een Windows CD?

ik geloof het wel, microsoft windows xp home edition, staat er op.
Alleen was het probleem nog dat mijn cd speler het niet deed.(zie aantal reacties terug)
MOET de cd speler het doen of bestaat er een mogelijkheid dat de diskettes genoeg is?

Alles nog eens even op een rijtje gezet en durf het niet aan zonder werkende cd speler

oke, dat word dus een nieuwe cdspeler kopen. Maakt het trouwens nog uit welk merk enz. je erin stopt?

Nee hoor, woon je toevallig in de buurt van Den Haag, ik heb er hier zat liggen, mag je gratis een van hebben

Da's pech...Snel even op Marktplaats gekeken, staan er zat te koop in Amsterdam voor weinig geld...

klopt zat ook al te kijken. ik ga vor een nieuwe cd speler zorgen en je hoort wel van me wanneer ik er een te pakken heb gekregen.

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan