Help Vraag CD DVD ROM ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey members,, Ik wouw als laatst me computer wat stuff erbij brengen maar ik had een vraag over gaming.

De vraag luidt als volg Kijk ik heb een computer waar geen cd dvd rom is maar gewoon cd brander waar ik gwn cd's erin kan stoppen. Dus ik vroeg me af je ziet vaak spellen in de winkels zoals uhm call off duty daar zie je dat er boven staat pc dvd rom maar kan ik het dan ook spelen op mijn computer die geen dvd rom heeft ? EN ik wouw ook een nieuw geforch videokaart gaan toevoegen : deze stelde ik me dus voor Asus GeForce 8500 GT 512MB DDR2 (PCI-e, DVI, D-Sub, HDCP) EN8500GT MAGIC⁄

Maar ik wouw gwn weten als ik het spel download op computer en dan speel gaat het dan werken of niet ?

Ik hoop dat jullie me vraag Begrijpen en een antwoord voor me hebben alvast bedankt !

Als je geen DVD speler hebt kun je uiteraard geen DVD's afspelen, lijkt mij redelijk logisch.
Of de 8500 GT voldoende is hangt van de games af, de gebruikte resolutie, de rest van je systeem en wat wil je zelf zien qua grafisch geweld.

wat ik je wel kan vertellen is dat je iig met een 8500 geen cod4 en 5 op MAX kan spelen.

maar wel met lagere settings.

voor een sata dvd spelertje betaal je tegenwoordig niet meer zoveel, maar ik weet natuurlijk niet wat voor systeem je hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan