Help waar kan ik Word 2007/2008 Instaleren of Downloaden???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet ook NIET in de verkenner zijn, maar onder de Startknop van je pc.

Dan is er iets niet goed gegaan met hoe je hem geinstalleerd hebt of je hebt .lnk bestanden aan winzip gekoppeld aangezien die bestanden er staan

maar via de verkenner moet je naar "C:\Program Files\OpenOffice.org 2.4\program\swriter.exe"

Als C:\progra~1\ de map is waar je geinstalleerd hebt

Wacht dan even op iemand die OO kent en die mogelijk even de mappen met je kan doornemen, wellicht is bij het uitpakken / installeren iets fout gegaan.

[edit] Ellasar en ik waren kennelijk gelijktijdig aan het posten [end edit]

Dan is er iets niet goed gegaan met hoe je hem geinstalleerd hebt of je hebt .lnk bestanden aan winzip gekoppeld aangezien die bestanden er staan

maar via de verkenner moet je naar "C:\Program Files\OpenOffice.org 2.4\program\swriter.exe"

Als C:\progra~1\ de map is waar je geinstalleerd hebt

Kan je dat ergens op je PC opzoeken?

Whoops `k heb openoffice.org-writer gevonden in de map, heb ik waarschijnlijk de eerste keer over het hoofd gezien...

Ik heb hem uitgepakt en er komen verschillende bestanden tevoorschijn, maar ik kan het progamma nog steeds niet opstarten...

Goed nieuws!

Ik heb eindelijk uitgevonden waar de PC OO had neergezet. Ik kan nu OO gebruiken om mijn verhalen te schrijven. In ieder geval bedankt iedereen, voor al jullie goede hulp!:thumb::D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan