help wat nu gedaan??

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
218
hallo kheb hier me vriendin haar laptop totaal stuk gemaakt ,,,kheb willen ne programmatje downloaden oa:voipbuster(om te telefoneren via je computer) maar haar computer staat volledig in thais ,,en heb alles ontregeld ,,op het bureau blad staan al of de meeste programmas nu met een icoontje van adobe reader ,en als je het programma wild openen zoals skype ,word die dan ook geopend in adobe reader en wordt skype dus nie geopend ,dus hoe kan ik nu alle programmas terug zetten in hun oorsprokelijke staat in het bereaublad:confused::confused::confused:
 
Dus de taal werd ineens Thais?
De oplossing is misschien om een van je herstelpunten terug te zetten.
Je zet in principe het laatste herstelpunt dat is gecreëerd terug alsof er niks is gebeurd.

Dit doe je door eerst naar het Configuratiescherm te gaan en bovenaan te kiezen voor Systeem & Beveiliging.
Daarna kies je voor Backups van uw bestanden maken of terugzetten.

Laat me weten of dit is gelukt.
 
geen herstelpunt

deze computer stond reeds al inthais ,,daardoor dat ik heb gemist ,,en heb dus geen herstelpunt ,wand deze computer is nog maar pas 1 maand oud ,dus moet gewoon kunnen alles weer omzetten ,zodat alle icoontjes weer terug normaal worden en geen adobe reader zoals nu en zodat ze nie in adobe reader worden geopend
 
Goedemorgen,

Volgens mij wordt bij de eerste keer opstarten (toen hij nieuw was) gelijk een herstel punt gemaakt dus daar zou je heen kunnen gaan volgens mij. en je zou deze software die je hebt proberen te installeren en misschien wel geïnstalleerd zijn kunnen de-installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan