HELP - Werkstuk overschreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerry Deladik

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Hallo, mijn dochter heeft weken aan een werkstuk gewerkt en nu per ongeluk een nieuw document met dezelfde naam er overheen geschreven. Alles lijkt weg - dochter overstuur.

Kan ik nog wat doen????

Bij voorbaat dank
Jerry

Als ze automatische backup aan had staan is dat backup bestand mogelijk nog op te roepen of terug te halen.
RESTORE2514.EXE is een freeware hulpprogramma dat verwijderde bestanden terug kan halen. Heb het zelf al eens voor hetzelfde geval gebruikt, alleen stond het werkstuk toen op een USB-stick.
Is te groot om in één keer hier bij te sluiten.
Daarom in 2 delen.
Pak ze beide uit naar dezelfde directory. In de readme staat de uitleg.

Bijlagen

zoeken

sowiso goed zoeken is ook een idee.

de hele computer laten zoeken op evt kernwoorden van de titel. Soms staan er nog ergens anders bestanden, als backups etcetera.

Word maakt meeestal automatisch backups van je werk tijdens het schrijven.
Deze krijgen de extensie .bak meen ik.

Je kan in het menu extra->Optie's op het tabblad bestandslocatie's zien waar de
Autoherstel bestanden worden opgeslagen... bekijk de bestanden in die map eens met verkenner en niet met word.

Tevergeefs, maar toch bedankt

Heren (dames?),

hartelijk dank voor de snelle reacties. Ik heb de verschillende suggesties geprobeerd, maar helaas alles weg. Een (ander) recovery programma vond heel veel oude meuk terug, maar helaas niet dat ene wat ik zocht.

Dochterlief heeft er van geleerd en is nu weer hard aan het werk om het nieuw op te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan