[HELP]Win7 of laptop loop vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricown

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Beste lezer,

Ik heb vorige jaar september een laptop voor school gekocht. Daar had ik eerst Windows Vista op maar kon via school gratis Windows 7 Pro krijgen. Toen had ik die op me laptop gezet, maar na 3/4 weken begon die te hangen. Alles loopt dan vast, me muziek blijft hangen me muis kan niet meer bewogen worden dit alles duurt ongeveer 3 á 5 seconden. Maar het is ongeveer 2x per uur dat die dit doet. Nou heb ik Windows 7 al eens op nieuwe geïnstalleerd maar geen succes, heb voor de 3de keer ook eerst me C schrijf geformatteerd, toen weer opnieuw Windows 7 er op gezet maar nu begint het helaas weer. Ik heb nog garantie, dus mijn vraag is eigenlijk ligt dit aan mijn laptop of aan mijn Windows 7?

Groetjes,

Ricardo

ps. bedankt voor de tijd =]

Ik denk aan windows 7. Stond of staat er veel op ???

Het ligt waarschijnlijk aan de laptop zelf,als er origineel vista op gedraaid hebt moet hij zonder problemen ook met Win7 overweg kunnen.Als je nog garantie hebt zou ik terug naar de winkel gaan. draai de upgrade advisor van Microsoft eens.

Laatst bewerkt:
Hoi,

En om zeker te weten zou ik dus vista nogmaals proberen .dan weet je het zeker of het aan de software of het notebook ligt, neem aan dat je wel restore cd/rom hebt van de originele software

Laatst bewerkt:
Nee, hij staat helemaal niet vol. Gebruik hem enkel en alleen voor school.

Het enigste is dat wij op school een proxy gebruiken, en eigenlijk is die volgens mij sinds dien telkens vast gaan lopen. Heb er eigenlijk denk ik thuis ook geen last van.

Ja, ik kan gewoon nog terug naar vista. Maar iedereen bij mij op school gebruikt de zelfde Windows 7 die we hebben gekregen, windows 7 pro 64 bit. niemand heeft er eigenlijk problemen?

Dankje voor de tijd:thumb:

Had je bij Vista ook 64-bit?
Hebben jullie allemaal dezelfde laptop moeten kopen? Wat is het merk/type?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit klink al weer anders al in je eerste bericht want nu begrijp ik dat thuis alles goed gaat (je denkt het) al geprobeerd dan .
Anders is er wat anders aan de hand

Nee, ik had vista home premium 32 bit. Ik heb met een vriend van mij wel de zelfde laptop gekocht bij Paradigit een Asus U50VG:

- Specs

Notebook: Asus U50VG (U50 Serie)
Processor: Intel Core 2 Duo T6400 @ 2.1Ghz
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce G 105M 512MB
RAM: 4GB

Ja, volgens mij is dit gebeurt tijdens dat ze met de proxy gingen werken. Maar het gekke is, eigenlijk niemand heeft er last van. Ook degene niet met de zelfde laptop als ik.

Nogmaals,

bedankt voor de tijd:rolleyes:

Mag ik aannemen dat je wel de AutoUpdate van Windows hebt ingeschakeld?

Wat vreemd is dat je denkt dat hij 't alleen op school doet en thuis niet en dat er verder niemand anders op school last van heeft.Het ligt misschien aan bepaalde software die jij gebruikt en verder niemand anders.Zat ook al te denken aan steeds even 'n moment van overhitting van b.v. de processor o.i.d. (kan een hardwarefout zijn) maar het lijkt mij sterk dat het wat met je proxy op school te maken heeft,dat zou absurd zijn.

Jaa, dat dacht ik ook al niet. maar op 't laatst ga je alles na, maar ik denk dat ik terug ga naar de winkel.

Er bedankt voor de hulp:thumb:

Goedemorgen ,

Maar de winkel gaat je vertellen denk ik waarom of dat je het nogmaals met vista hebt geprobeerd maar hoop dat ik het mis heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan