Help! Windows 7 beta geinstalleert, vista weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giace

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Berichten
38
Hoi,

ik ging windows 7 beta installeren, op een andere partitie, maar nu kan ik niet kiezen met opstarten welke ik krijg, er wordt automatisch Windows 7 opgestart, en hier zit erg weinig GB op. Als ik naar Computer ga staat op m'n C: windows 7, en op m'n E: windows vista, die ik terug wil hebben. Maar hij laat geen systeemicoontje zien...


Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet, en het moet wel zo snel als mogenlijk..
 
Geen acties meer ondernemen waar je geen verstand van hebt?

Vista CD erin, kiezen voor formatteren en je bent zo weer online.
 
Hoi !

Het opstart-menu kun je instellen met VistaBootPro; werkt ook onder Win 7.

Of: opstarten van de Vista DVD en kiezen voor herstellen - opstarten.

Greetz,

Harry.
 
@Giace, gelet op alle berichten die ik tot nu van je gezien heb, zou ik je dringend adviseren een pc / laptop eens te gebruiken waar die voor dient en NIET oneindig dingen uit te voeren / te proberen waar je de ballen verstand van hebt. Dát scheelt je een heleboel problemen en dientengevolge daaruit voortvloeiende ergernis.
 
Ghehe, het is mijn laptop, ik doe er lekker mee wat ik wil. Ik laat me niet commanderen door jullie. :]


Maar ach, als jullie me niet kunnen helpen, kan ik hier beter niet meer komen, als ik hier toch niks aan heb.
 
Ghehe, het is mijn laptop, ik doe er lekker mee wat ik wil. Ik laat me niet commanderen door jullie. :]


Maar ach, als jullie me niet kunnen helpen, kan ik hier beter niet meer komen, als ik hier toch niks aan heb.

Maar ach, volgens mij was de oplossing ook al gegeven.....
 
Ghehe, het is mijn laptop, ik doe er lekker mee wat ik wil. Ik laat me niet commanderen door jullie. :]


Maar ach, als jullie me niet kunnen helpen, kan ik hier beter niet meer komen, als ik hier toch niks aan heb.

Volgens mij was het gewoon een advies. Je moet het uiteraard zelf weten, maar als je de boel sloopt en er niks meer mee kan kan je niet zeggen dat 'wij' je niet gewaarschuwd hebben.

Normaal kan je bij de opstartinstellingen van Windows ook instellen of er een bootmenu moet komen.
 
Ghehe, het is mijn laptop, ik doe er lekker mee wat ik wil. Ik laat me niet commanderen door jullie. :]


Maar ach, als jullie me niet kunnen helpen, kan ik hier beter niet meer komen, als ik hier toch niks aan heb.

toppunt van arrogantie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan