Goedenavond,
Dit is mijn laatste hulpoproep voordat ik mijn computer ga formatteren.
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe Acer Aspire.
Tot vorige week was ik kompleet gelukkig met deze laptop...
Nu heb ik ENORME problemen met flash player.
Ik speel de meest verslavende spelletjes via flash player en heb nu last van serieuze ontwenningsverschijnselen.
Sinds vorige week wilt flash player niet meer werken.
Ik heb eerst gecontroleerd of het aan mijn speelaccount lag, want daar had het al eens eerder aan gelegen...
Niet dus, want op mijn oude (lees traaaaaaaage) laptop werkt het wel.
Blijkbaar ligt het aan flash player. Volgens tips flash player verwijdert, opnieuw opgestart, weer geinstalleerd, weer opnieuw opgestart ; geen succes.
Cache geleegd en het proces van zojuist nog een keer herhaald. Geen succes.
Toen kreeg ik een tip dat het ook aan java kon liggen, dus ook met java precies hetzelfde gedaan... geen succes... Ja, mijn javascript staat aan
Toen kreeg ik een tip dat het aan de browser kon liggen, dus heb inmiddels ook 2 extra browsers (firefox en google chrome) naast windows explorer 32 en 64bits... geen succes...
Toen kreeg ik de tip om mijn virusscanner MacAfee eens te controleren, dus ook dit gedaan, maar nog steeds geen succes....
Toen kreeg ik de tip om Flash Player via een usb stick te installeren, ook gedaan, geen succes......
Toen waren de tips op... :-(
Heeft iemand nog één laatste (graag succesvolle) tip voor mij?
Bij voorbaat is mijn dank ENORM! :thumb:
Dit is mijn laatste hulpoproep voordat ik mijn computer ga formatteren.
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe Acer Aspire.
Tot vorige week was ik kompleet gelukkig met deze laptop...
Nu heb ik ENORME problemen met flash player.
Ik speel de meest verslavende spelletjes via flash player en heb nu last van serieuze ontwenningsverschijnselen.
Sinds vorige week wilt flash player niet meer werken.
Ik heb eerst gecontroleerd of het aan mijn speelaccount lag, want daar had het al eens eerder aan gelegen...
Niet dus, want op mijn oude (lees traaaaaaaage) laptop werkt het wel.
Blijkbaar ligt het aan flash player. Volgens tips flash player verwijdert, opnieuw opgestart, weer geinstalleerd, weer opnieuw opgestart ; geen succes.
Cache geleegd en het proces van zojuist nog een keer herhaald. Geen succes.
Toen kreeg ik een tip dat het ook aan java kon liggen, dus ook met java precies hetzelfde gedaan... geen succes... Ja, mijn javascript staat aan

Toen kreeg ik een tip dat het aan de browser kon liggen, dus heb inmiddels ook 2 extra browsers (firefox en google chrome) naast windows explorer 32 en 64bits... geen succes...
Toen kreeg ik de tip om mijn virusscanner MacAfee eens te controleren, dus ook dit gedaan, maar nog steeds geen succes....
Toen kreeg ik de tip om Flash Player via een usb stick te installeren, ook gedaan, geen succes......
Toen waren de tips op... :-(
Heeft iemand nog één laatste (graag succesvolle) tip voor mij?
Bij voorbaat is mijn dank ENORM! :thumb: