Help:Windows Vista Home Vind Mijn Modem Niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMow76

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Kan Iemand mij helpen?:o

Ik heb een laptop gekocht met windows vista home edition erop.
Toen ben ik ook maar een draadloze modem gaan kopen :D
Maar de cd-rom werkt nie :eek:

Dus kan iemand een site fzo doorgeven waar ik de drivers van de modem philips adsl wireless voor windows vista home kan vinden??!! :o

Help Mij !! Ben Egt Wanhopig:p

op deze pagina:
Klikker de klik:D
Ik kan je niet verder helpen omdat je dan meer info moet geven ovder de naam van je draarloze moden:)

Draadloze modemrouter van philips
54 Mbps
802.11b/g
SNK5620/00
-Encryptietechnologie
-Geen externe modem nodig
-Een internetverbinding delen

deze modem is het.
en jarrin als je het nog nie snapt kijk dan op de link die je mij hbt gegeven daar is het de eerste modem van :D

Laatst bewerkt:
Tja dat kan ik niet zeggen. Er staat zoals je ziet maar 1 cd dus ik zou zeggen download hem eens en kijk of er iets voor Vista op de cd staat.

ga terug met dat ding terug en ruil het om voor een modem wat wel wekt met vista .
ik heb persoonlijk nog nooit vertrouwen gehad in wat voor product van Philips ook .
ik vind het geen Nederlands trots maar Nederlands troep

Hoi !

Ik heb nog wel een compleet modem/router voor je liggen, nieuw in doos !

Speedtouch 546 ADSL2.

Werkt ook met Vista, gegarandeerd !

Greetz,

Harry.

Volgens de handleiding (ja ik heb even de cd gedownload) heb je helemaal geen drivers nodig.
Je kan door het IP adres 192.168.2.1 in te geven in je browser (wel een 'vaste' kabel gebruiken) je modem/router benaderen en daar alle noodzakelijke instellingen maken.
Het 'WiFi' gebeuren werkt ook prima met de ingebouwde windows toepassingen (een draadloos netwerk opzetten)

En Hoe Doe je dat alemaal? :confused: wil je het stap voor stap uitleggen?:o

Het Lukt Egt Nie kan Iemand mij uitleggen hoe je dit doet? => Volgens de handleiding (ja ik heb even de cd gedownload) heb je helemaal geen drivers nodig.
Je kan door het IP adres 192.168.2.1 in te geven in je browser (wel een 'vaste' kabel gebruiken) je modem/router benaderen en daar alle noodzakelijke instellingen maken.
Het 'WiFi' gebeuren werkt ook prima met de ingebouwde windows toepassingen (een draadloos netwerk opzetten)

Hoi !

Ik kan het niet beter dan Menno Schoone uitleggen !

Succes,

Harry.

Open eerst eens internet explorer en type daar in de adresbalk 192.168.2.1 en druk op enter, je zou dan in de router/modem moeten komen.
Je zal dit moeten doen als het modem/router met een netwerkkabel verbonden is met de pc, draadloos gaat echt niet werken.

Vertel dan eens wat je te zien krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan