Help:Windows Vista Home Vind Mijn Modem Niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe DraadLoos Gaat Egt Niet werke?? :confused: met wa moet ik dan die modem verbinden?

Kben Egt Hopeloos Sebiet Gooi Ik Dieje Laptop Uit Het Raam Jo :D :eek:

Heeelp Mij,,!! :eek:

Kben Egt Hopeloos Sebiet Gooi Ik Dieje Laptop Uit Het Raam Jo :D :eek:

Heeelp Mij,,!! :eek:
als je even door wil geven waar je woont .
en de tijd dat je die schoot pc het raam uit kinkelt .
dan vang ik hem wel op .
bedankt al vast :thumb: .
en lezen en lezen zijn twee verschillende dingen

Hoi !

Als je nu eens helemaal opnieuw begint aan de hand van de link die ik je in mijn vorige post gaf.

Dan gaat het echt lukken.

Gewoon even uitprinten, en stap voor stap doen wat er gezegd wordt.

Of vraag hulp van een bekende met meer verstand van de materie.

Greetz,

Harry.

Voor Alle Duidelijkheid Het Probleem Ligt Aan De Driver Dus Niet Hoe Ik Tewerk Moet Gaan :p

Dus Ik Zoek Een Driver Help Me!! :confused:

Allereerst: je hoeft niet elk woord met een hoofdletter te beginnen.

Dan dit.....zoals al vele malen tegen je gezegt is het ligt niet aan de driver. Blijf jij dit denken dan houdt het voor ons op.

Je dient middels een netwerkkabel (die als het goed is bijgeleverd is) verbindig te maken met je router en daar kun je instellingen aanpassen.

Volgens de handleiding (ja ik heb even de cd gedownload) heb je helemaal geen drivers nodig.
Je kan door het IP adres 192.168.2.1 in te geven in je browser (wel een 'vaste' kabel gebruiken) je modem/router benaderen en daar alle noodzakelijke instellingen maken.
Het 'WiFi' gebeuren werkt ook prima met de ingebouwde windows toepassingen (een draadloos netwerk opzetten)

Open eerst eens internet explorer en type daar in de adresbalk 192.168.2.1 en druk op enter, je zou dan in de router/modem moeten komen.
Je zal dit moeten doen als het modem/router met een netwerkkabel verbonden is met de pc, draadloos gaat echt niet werken.

Vertel dan eens wat je te zien krijgt.

Volgens mij had Maestro12 al iets uitgelegt

Ja maar ksnap niet wat hij bedoelt :o en zekr nie van 'draadloos gaat egt niet werken' :confused:

Je zult middels een netwerkkabel verbinding moeten maken met je router. Wireless gaat in dit geval niet werken (om je router in te komen)

Heb je geen handleiding? Staat meestal goed beschreven wat te doen aangezien het per router verschilt

De handleiding en installatie was die cd ma die gaat juist nie :confused:

Zou je misschien ook je reactie even in gewoon nederlands kunnen typen. We proberen je te helpen maar de zinnen zijn niet echt lekker leesbaar.

De handleiding kun je vinden op de Cd. Ik heb daarvoor al een link gegeven dus dat snap ik niet. Als je het zip bestand uitpakt dan zie je daar een map staan met Products.
Daaronder een aantal type modes waarvoor de cd goed is.

Klik op de map SNU5600 en daar zie je een map staan: Manual
Even dubbelklikken op: SNU5600_NL.pfd en je hebt de handleiding van de USB Stick

Klik op de map SNB5600 en daar zie je een map staan: Manual
Even dubbelklikken op: SNB5600_NL.pfd en je hebt de handleiding van de Router.

Of heel simpel, start Setup.exe en volg de plaatjes om de handleiding(en) te vinden.

Dus de handleidingen heb je als je de cd download en uitpakt.

Heb je geprobeerd om de drivers van deze cd te gebruiken tijdens de installatie van de USB stick. Zo ja wat is de melding die je krijgt.

Ik denk dat de verwarring onstaat omdat hij bezig is om de USB stick te installeren die bij de router is geleverd. Hij is nog niet toch aan het modem.

Probeer met de XP drivers eens de stick te installeren en als dat niet lukt dan denk ik dat je of:

Philips moet gaan bellen/mailen om Vista drivers voor de USB Stick
of
Modem terugbrengen en een set kopen die wel in Vista werkt.

Misschien even ter verduidelijking: je moet eerst even met een netwerkkabel je laptop met je router verbinden om deze goed in te stellen. Als dat goed is gegan kun je daarna draadloos gaan werken.

Maar als je je installatiecd (onder vista) niet kunt gebruiken zal je de helpdesk moeten bellen, want anders krijg je je instellingen niet goed. Dus is het misschien het slimste om de router om te ruilen voor een andere met cd die wel onder vista werkt.

Vraag anders iemand uit je buurt met wat meer pc kennis om je te helpen bij het instellen van je router, want ik ben bang dat dat schriftelijk via Helpmij niet gaat lukken. Niet omdat je te weinig hulp krijgt (integendeel!!), maar omdat je er niet genoeg van begrijpt.

Volgens de handleiding heb je geen drivers nodig dus zou het zeker moeten werken met Vista. Maar zolang er niet geprobeerd wordt om middels een kabel verbinding te maken met de router kunnen wij hier weinig doen

Drivers heeft hij wel nodig. Niet voor de Router maar wel voor de USB stick. Die stick heeft hij nodig om draadloos te kunnen werken.

Hij kan zijn router inderdaad instellen middels een kabel maar als hij daarmee klaar is komt hij weer op het punt dat hij de USB stick niet aan de gang krijgt.

Ik zou in deze ook eerst de stick aan de praat zien te krijgen, lukt dat niet met Vista dan ben je klaar ook al heb je de router ingesteld.

Maar eerst maar eens weer een update van MeMow76 wat hij inmiddels weer gedaan heeft want we blijven nu steeds hetzelfde zeggen tegen hem en de actie ligt nu zeker bij MeMow76.

Drivers heeft hij wel nodig. Niet voor de Router maar wel voor de USB stick. Die stick heeft hij nodig om draadloos te kunnen werken.

Ik kan eroverheen lezen maar ik kom nergens tegen dat er ook nog een usb stick geinstalleerd moet worden. Er is een notebook gekocht met een wireless modem/router en daar is geen driver voor nodig.

Ik weet niet waar jij de stick vandaan tovert :)

Kijk hier maar even :D

http://www.consumer.philips.com/con...?proxybuster=MRV5F1ZD5IKYBJ0RMRCSHP3HKFSESI5P

Als tekst staat er:
Startersset voor draadloos netwerken

Draadloze ADSL-modemouter + USB-adapter
Deze startersset voor draadloos netwerken maakt een draadloze internettoegang met hoge snelheid mogelijk op uw PC of notebook. De set bevat een draadloze router met ingebouwde ADSL-router en een draadloze USB-adapter die u nodig hebt om uw netwerk draadloos te maken.

Uit die link kun je herleiden maar in deze hele conversatie over de modem/router ben ik het nog geen enkele keer tegengekomen.

Deze set is aangeschaft omdat er gedacht werd dat dit de enige draadloze modem/router is. Voor hetzelfde geld heeft de zojuist aangeschafte notebook draadloos aan boord en ga je iemand die al niet veel verder is gekomen nog verder van huis sturen.

Yep maar dat blijft speculeren en het zou ook andersom kunnen zijn. Vandaar dat ik ook aangaf dat er eerst meer een reactie van MeMow76 moet komen van wat hij toe nu toe heeft gedaan eer wij hem verder kunnen helpen.

Het feit dat wij dus niet weten hoe het nu precies zit zegt genoeg.

Dus MeMow76 geeft even aan wat tot nu toe hebt geprobeerd van onze ondersteuning en wat je precies probeert te installeren de Router of de USB Stick.

Alles is opgelost belgacom gaat een cd-rom doorsturen die compatibel is voor vista bedankt voor jullie hulp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan