HELP windows vista start alleen in VM

Status
Niet open voor verdere reacties.

amichel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
30
Hoi ik heb een vraag

mijn laptop doet de laatse tijd een beetje raar ik kan me alleen aanmelden in veilige modus

als ik in in Normale modus wil straten laad hij wel maar vervolgens krijg ik naar het laden zwartbeeld dit als is op komen dagen naar de laatste update van Microsoft

kan iemand mijn helpen ook mag jij mijn een e-mail sturen met wat ik moet doen

micheljanssen1991@hotmail.com
 
Heb je een legale versie? Zo niet dan heb je de nieuwe WGA met updaten binnengehaald en die zet 't beeld op zwart bij illegale versies.
 
Dan in de veilige modus die laatste updates verwijderen,vooral die evt. het beeldscherm betreffen.Of systeemherstel proberen naar een datum van vóór je die updates binnenkreeg.
 
Wat is het voor 'n laptop? Merk/type,hoe oud,met of zonder recovey cd/dvd.
 
Wat is het voor 'n laptop? Merk/type,hoe oud,met of zonder recovey cd/dvd.

Ik heb een acer aspire 5315 ik heb een ingebouwde recovry maar ook die kan ik in deze modus niet berijken ik wou het al terug zeten naar fabrieks instelingen maar ook dat deed het niet hij is ongeveer 3 jaar oud
 
Je zegt dat je in de normale modus zwart beeld krijgt begrijp ik het goed dat Windows niet geladen wordt of krijg je wel gewoon je buroblad met pictogrammen met een zwarte achtergrond?
 
Je zegt dat je in de normale modus zwart beeld krijgt begrijp ik het goed dat Windows niet geladen wordt of krijg je wel gewoon je buroblad met pictogrammen met een zwarte achtergrond?

Hij laad wel maar ik moet inloggen het inlog systeem verschijnt niet van de normale modus
 
Besturingssysteem? ( Vista Basic,Home Premium,32 of 64 bits? )
 
Je hebt niet,per ongeluk, de FN-toets + F5-toets gebruikt voor het schakelen tussen 2 beeldschermen?
Voor het terugzetten naar je fabrieksinstellingen doe je het volgende:
Tijdens opstarten trommel je op F2
In het hoofdmenu moet je controleren of een v.d. volgende opties staat:
Acer disk to disk recovery (ingeschakeld)
D2D recovery (enabled)
Staat dit niet op ingeschakeld/enabled dan moet je dat wel doen
Saven (meestal F10) anders bij save settings o.i.d.
tijdens opnieuw opstarten bij hetAcer Logo op Alt + F10 drukken voor herstel.
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Zet je vraag ff op opgelost(rechtsonderaan op de site)
Tip: maak zelf regelmatig herstelpunten aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan