Help! windows Xp..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het even duurde kwam goed uit, kon ik even een "broodje bal" maken:D

Ga ff downloaden en bekijken!

De screenshots even bekeken, wat een ellende allemaal.

De eerste shots wijzen op een driver probleem, de anderen op een geheugen probleem.

Welk geheugen heb je precies?

eh...dit:

rambd5.jpg

Tony.

Ook niks mis mee. Geheugen wel al getest met b.v. memtest86??

die blijft hangen op 45%

Tony.

Kijk, dan zou daar de boosdoener wel eens kunnen zitten, brak geheugen kan heel veel ellende veroorzaken.

Wat is zou doen is het volgende:

Verwijder 1 bankje en kijk wat er dan gebeurt.

Wissel daarna de bankjes om en probeer het nog eens.

Met een beetje goede wil kom je er dan achter welk bankje corrupt is

nee krijg een lijst met foutmeldingen daarna gaat hij niet verder met scannen hij geeft ook niet aan bij welke er fout is..maar dit heeft OOk niets te maken met die K*U*T voltages of wel?

Tony.

Zou heel goed kunnen van wel, wanneer er in een van de bankjes b.v. kortsluiting zit.

Doe nou eens wat ik zeg, de bankjes 1 voor 1, dus niet allebei tegelijk, plaatsen en dan testen.
Dan kom je er achter welk bankje defect is.

En nog een tip. Voordat je een bankje plaatst, eerst even de kontaktjes van dat bankje schoonmaken met een gummetje!!

Ik begrijp trouwens niet dat je in je startpost zegt dat je geheugen ok is en nu opeens dat je allemaal foutmeldingen van je geheugen hebt???

Laatst bewerkt:
Ik bedenkt trouwens net nog iets:

De geheugen fouten zouden ook kunnen komen omdat het geheugen te weinig stroom krijgt.

En dat brengt me weer bij de volgende vraag:

Heb je dat systeem zelf gebouwd??

Nou mrmusic,
je komt er wel uit zie ik....
las net een berichtje... :D

ben iek weer...alle ram er uit gehaald me ouwe terug gezet zelfde gezeik. systeem uh..soort van zelf gebouwd me ouwe moderboard weg nieuwe er in 1 extra hdd gekocht 1 ram van 512 er bij gekocht de rest is uh.. standaard ja die video kaart maar die zat ook op me ouwe moederbaord..

En eh.... zitten de afstandshoudertjes ONDER je moederbord???

om me moederboard te monteren dus vast schroefen op de kast ja die zitten onder..

Tony.

Allemaal, en geen oude laten zitten die niet nodig waren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan