Help! windows Xp..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb idd een paar schroefjes over geslagen....maar moederboard hangt er perfect in ook recht...als je wilt kan je me ook bellen of op msn spreken als dat beter is hoor...?

Tony.

Nee, laten we alles gewoon via het forum doen, daar is het voor en dan kunnen anderen ook meedenken en er misschien zlefs iets van leren.

Er paar plekjes overgeslagen zeg je, dat kan niet zo heel veel kwaad maar...

Zitten er ook nog 1 of meer busjes onder op plekkenwaar geen schroefje gekomen is, dus waar geen gaatje in je moederbord zat???

dat weetik hellaas niet geloof het niet...ben zo terug even honden doen 5 minuten werk...tot zo

Tony.

ben er weer heb gekeken voor je nee er zit er geen een onder...
jawel onder maar die raken het mobo niet..

Tony.

Tony.

Dat moet je heel echt 1000% zeker weten, want maar een deel van een seconde WEL contact met het moederbord en je hebt kortsluiting en dat is precies waar al je problemen toch op wijzen!!!

Ik zou wanneer ik jou was eerst de overbodige busjes verwijderen c.q. verplaatsen en het moederbord goed monteren. Ik ben er voor meer dan 90% zeker van dat je problemen dan opgelost zijn

hellaas..alles wat overbodig was heb ik weg gehaald alles wat er nog zit zit precies onder de gaatjes van je mobo...

Tony.

hellaas..alles wat overbodig was heb ik weg gehaald alles wat er nog zit zit precies onder de gaatjes van je mobo...

Tony.

Ok, nu even de belangrijkste vraag:

Zaten er meer dan 1 overbodige busjes onder je moederbord, zo te lezen wel, zeg het even eerlijk, anders blijven we zoeken naar een speld in een hooiberg

er zat niets onder moederboard hing wat scheef meer niet *hangt nu wel weer recht elk busje zit nu exact onder de monteer gaatjes..

ik bedoel daar mee te zeggen toen ik het moederboard aanschafte heb ik al een paar van die dingen weg gehaald, en het mobo waarom hij scheef hing was omdat het iets verkeerd geomnteert was was 1 schoefje vergeten:o

Tony.

Tony.

Maar je hebt ook dit gezegd wat ik hier boven aanhaal.

Er niet onder, er wel onder, er scheef onder, er wel onder zonder contact te maken, er hooguit 1 onder, wat is het nu precies??

ok als ik het duidelijk en goed moet zeggen..
Ze zaten er SCHEEF onder nu heb ik hem recht opgehangen als je foto's wilt zeg je het dan maak ik hier en daar wat fotos.

Tony.

Goed, wat ik denk dat het probleem is, is het volgende:

- bij het bouwen van de computer is het moederbord niet goed geplaatst
- en of meedere afstandsbusjes hebben daardoor kontakt gemaakt met het moederbord
- bij het aanzetten van de pc is daardoor kortsluiting ontstaan
- met alle handelingen die daarna gebeurd zijn (aan/uit/aan/uit/aan/uit enz.) is nog 1 of meerdere keren kortsluiting ontstaan
- de kortsluiting heeft een beschadiging veroorzaakt van 1 of meerdere hardware-componenten, naar alle waarschijnlijkheid het moederbord zelf

Alle problemen en symptomen wijzen hier ook op, zeker ook het feit dat het plaatsen van een andere, nieuwe voeding het probleem met de compleet verkeerde voltages niet oplost

Heel veel contact gemaakt hebben ze niet want als ik het schroefje er in wou draaien kon dat wel alleen ging hij er iets schefer in dan normaall...
wat nu?

Tony.

Er is ook niet heel veel contact voor nodig, heel weinig contact is genoeg voor kortsluiting....

Ik ben bang dat je een ander moederbord nodig hebt...

weet je dat heel zeker want me ouders zeiden als dit het niet is dan pluren we hem weg. Ze zijn mijn pc een beetje beu denk ik:P

Tony.

Tsja, weet je dat heel zeker....

Op afstand een diagnose stellen is natuurlijk niet zo heel eenvoudig met dit soort dingen...

Ik weet net voor, laten we zeggen, 85% zeker en ook alle problemen en symptomen wijzen er op dat de oorzaak een defect moederbord is, dus....

(en eh, niet weggooien hoor, dan wil ik hem wel hebben:D)

maar...waarom herstart hij dan alleen als hij echt moet denken hij staat nu net 1 uur aan zonder problemen..

Tony.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan