heb nog maar 's proberen te herinstallen, en nu krijg ik een ander resultaat. ik was eigelijk net iets te laat met op F6 te drukken ('t gaat ook zo snel, en ik was vergeten de F-Lock toets in te drukken om de F-toetsen te activeren), maar blijkbaar heeft de setup toch nog gereageerd.
ik heb nu een blauw scherm, en daarop staat:
"Setup kan het type van één of meer in het systeem geinstalleerde apparaten voor massa-opslag niet vaststellen, of u hebt ervoor gekozen zelf een adapter op te geven. Setup zal nu ondersteuning voor de volgende hardware voor massa-opslag installeren:
"<"geen">"
* Druk op E als u extra SCSI-adapters, cd-rom-stations of speciale schijf-controllers voor gebruik met windows wilt opgeven, ook als u daarvoor een ondersteuningsdiskette voor apparaten voor massa-opslag van de fabrikant hebt.
* Druk op Enter als u geen ondersteuningsdiskette van de fabrikant van apparaten voor massa-opslag hebt of geen extra apparaten voor massa-opslag wilt opgeven."
in de balk onderaan staat:
"E=Extra apparaat opgeven ENTER=Doorgaan F3=Afsluiten
oef... wat een uitleg, zeg... :8-0:
maar belangrijker, druk ik hier op E?... of beter op ENTER?...
ik heb wel 'n disketje gemaakt met een raid-driver op, maar ik weet ni zeker of het de goeie is. er stonden er nl. wel 4 of 5 op. aangezien het splash-screentje (bij het opstarten van windows) iets vermeld van VIA RAID, heb ik dus maar de driver van via genomen...
de andere waren van promise (2) en gigaraid (1) en 1tje kan ik me zelfs ni meer herinneren...
hopelijk komt er snel antwoord, want ik kan m'n systeem zo natuurlijk ni laten staan...
in elk geval al bedankt voor het vele geduld en de goeie raad...
:thumb: