Help! Zit vast bij James Bond Nightfire voor de PS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladysoccer

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Ik ben bezig met het spel james Bond nightfire en bij de laatste missie ' Equinox'.
Ik moet de raketten onschadelijk maken zodat ze niet landen op de aarde, maar ik weet wel hoe aleen iedere keer ga ik af of wordt ik doodgeschoten. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen en hoe ik het spel uitspeel?

Verkeerd

Oh, ik zie net dat ik het topic onder de verkeerde rubriek gezet heb,misschien kan iemand mijn topic verplaatsen naar cheats, tips..

ik ben daar zelf ook je moet die schakelaars op die rakketten kapot maken ergens onderaan als je dat overal gedaan hebt.....( dan weet ik het niet meer ik ga dan meestal de ruimte in zo ver mogelijk en dan word ik door iets doodgeschoten maar ben er nooit achter gekomen wat of wie dat deed

Bedankt

Hee dat is een goeie:D , ik moet ze dus vanuit onder kapot maken, ik deed het vanuit boven,want daar branden die groene lampjes op die raketten en als ze rood zijn dan wordt de rakket niet gelanceerd. ik ga het eens op die manier proberen, al shet me lukt dan laat ik het weten. Maar jij wordt niet constant beschoten door die mannetjes in de ruimte?

jahwel maar moet je gewoon negeren en ontwijken

er zit zo'n ding onderaan de raket dacht of bovenaan geen idee maar er knippert zo'n lampje en die moet je helemaal kapot maken niet tot ie rood is maar toen ie niet meer brand

Laatst bewerkt:
Ok

Ok, ik zal het proberen:D ik ga het spel weer proberen verder te spelen, maar dannu vanuit onderen de raketten uit te schakelen.

Geprobeerd

Ik heb het geprobeerd om van onder te schieten, maar die dingen waar je die raketten kapot moet schieten zitten hoger, het zijn die rondjes waar die groene lampjes gaan branden en als ze rood worden dan lanceert de rakket niet. Ze zitten eerst aan de onderkant, maar als de rakket gaat lanceren dan draaien ze omhoog, waardoor ik ze alleen via de bovenkant kapot kan schieten Misschien ben jij al eites verder gekomen?

o echt waar ik bedoel ook die groene lampjes die moet je helemaal kapot schieten zodat ze de lucht niet in gaan volgens mij kon je zo ook helemaal kapot schieten zodat ze niet eens meer een lichtje gaven ik zal wel kijken als ik me ps2 weer terug heb heb hem uitgeleend aan me broer

Groen

Oh, dat wist ik niet dat je ze helemaal kapot kan schieten, ik dacht dat ze dan wel nog werden afgevuurd, maar dat ze uit koers zouden gan vliegen, het is me net wel gelukt alle mannetjes dood te schieten en raketten onschadelijk te maken en toen werd ik ook ineens doodgeschoten door iets boven me. Hopelijk heb je je PS2 snel terug :D

ike ook maar die gast die in die beveiligde ruimte zit die amaar tegen je loopt te praten als je nou eens naar de achterkant van dat gebouw ging laat maar zegge miss kun je daar wel in nadat je al die dingen onschadelijk gemaakt had en die mannetje hebt doodgeschoten

miss kun je der in ofzo of miss moet je op een knop drukken

Leeftijd

Nee, hoor. Als het een leuk spel is dan maakt het toch niets uit hoe oud je bent?

Ik heb het spel nu net voor de 2de keer uitgespeeld. Jullie hebben het volgens mij over verschillende levels, dus als je hulp nodig hebt hoor ik het wel:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan