Help! Zit vast bij James Bond Nightfire voor de PS2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Missie

Ja, klopt, we hebben het over de laatste missie 'Equinox'. Ik moet daar raketten onschadelijk maken, alleen lukt dat niet zo erg. Iedere keer word ik doodgeschoten. ikmoet toch op die lampjes schieten, zodat ze rood worden en de raketten niet lanceren? Moet ik dan ook al die mannetjes in de ruimte nog doodschieten?

Oke. Ik zal het ff uitleggen. Als je dit ruimte binnen komt waar die 4 rockets staan heb je 5 min. voor ze weg gaan. Tijd zat dus, zorg er dus ook voor dat je iedereen om je heen dood schiet, en dood blijft schieten want ze blijven komen.

Als je op het rooster gaat staan tussen de 4 rockets zit er bij elke rocket een paneel, druk hier op zodat er bij de rockets boven een luik op gaat. Doet dit bij elke rocket. Vervolgens spring je omhoog en ga op dat luik staan. (hoog spring door 'springen' in te houden).

Als je op het luik staat zit er op de rocket 2 hendels (links en rechts). haal die allebij naar beneden. Vervolgens word het lichtje wat tussen de hendels in zit groen en die moet je dan in drukken. Doe dit bij alle 4 de rockets en het is gelukt;)

Het gaat bij mij trouwens om de PC versie, maar ik denk dat er weinig verschil in zit.

Raketten

Er zijn 8 raketten in het PS2 en ik heb minder dan 2 minuten de tijd om de raketten onschadelijk te maken, helaas. Ik moet de plek waar de groene lampjes branden kapot schieten zodat ze rood worden en de raketten niet afgevuurd worden.

Laatst bewerkt:
Raketten

Als je alle raketten onschadelijk hebt gemaakt, dan komt Drake ineens naar buiten en gaat op je schieten.

Uitgespeeld

Ik heb het spel inmiddels uitgespeeld, je moet alle raketten onschadelijk maken en tegelijkertijd alle mannetjes om je heen eerschieten, het is erg lastig, heb de missie wel 34x gespeeld. Nadat je dat gedaan hebt komt Drake naar buiten en je moet dan 2x op hem schieten en dan is de missie voltooid. Drake komt onder het ruimte schip vandaan.

Laatst bewerkt:
Eej,

Ik heb al 4 jaar nightfire, en al behoorlijk wat keren uitgespeeld.
Het klopt je moet de rakketen onschadelijk maken door ze onderaan kapot te schieten.
Ondertussen komen er wel Phoenix vijanden uit de capsule, die jullie waarschijnlijk dood schieten.

PS. Als je alle rakketen onschadelijk heb gemaakt moet je snel uit de buurt van het ruimteschip. En houd de capsule goed in de gaten, DRAKE komt namelijk uit de capsule en belaagd je met een Scorpion

Kijk eens aan echt iets voor een spel dat ik ook heb :rolleyes:
Ik doe altijd eerst die rakketen, afentoe een mannetje tussendoor en daarna moet je tegen drake daar ga ik altijd dood :S
Met boven je bedoel je vast die laserstraal ding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan