Help zsm ajb! Laptop start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een ISO(image), dus kan je gewoon branden met bv Nero op een cd.

ik begrijp niet wat je zegt (ben echt een leek op dit gebied) maar ga een lege cd pakken, eerst dit bestand op bureaublad opslaan en daarna proberen te branden (heb ik nooit gedaan) naar de cd. nog tips zodat ik het goed doe?

Inderdaad. Eerst het ISO bestand opslaan op bv je buroblad.
Daarna kan je hem branden op een lege cd met bv Nero.

Oke, het opslaan op bureaublad gebeurd nu. Ik heb windowsmediaplayer, is dat zoiets als Nero? Nero ken ik niet, misschien heb je een link daarnaar toe?

Heb eerst nog eventjes geduld. Het is 600MB, en die heb je nog niet binnen.

Idd, dat gebeurt dus nu.. wacht daar nog op. Ik moet zo boodschappen doen dus mocht het iets te lang duren (zit nu op 22mb) ga k eerst ff boodschappen doen en daarna verder. alvast bedankt voor je hulp.

Het downloaden is klaar, het bestand staat op bureaublad maar ik heb geen idee hoe nu te branden. De cd-rom heb ik er al in gedaan. Moet ik nu naar windows media player?

Ik denk het niet. Ik heb alleen real player en windows media player om mee te kunnen branden. Heb je anders zo'n programma voor mij?

Ik heb dat nu ook gedownload, ik ga proberen uit te vinden hoe nu te branden. als je het kort en duidelijk voor mij zou kunnwn uitleggen heeel graag, anders ga ik nu even denken hoe ik dit moet doen.

Nadat je Nero hebt geïnstalleerd, open je Nero BurningRom

Het wizard venster kan je afsluiten. Ga nu naar tabblad recorder, en kies voor image branden.

installatie verloopt een beetje traag. vind je het goed als we later verder 'praten'. ik heb helaas net bezoek gekregen. zodra ze weg zijn reageer ik weer. Kun je anders alvast vertellen wat verder te doen na installatie ed

Visite is net weg.

Blue ray, ik kom er met nero neit uit en ga nu jouw optie proberen. Dank je wel. Jullie horen zo meer van me.

Hmm, het branden ging goed maar hij blijft nu al een tijd steken op 74%. Hoe lang moet ik dit aankijken?

Dat ISO programma is heel duidelijk uitgelegd dus ik was heel blij maar hij blijft echt steken op 74% :-(. Hoe nu verder?

hoeveel lege cd's heb je nog ?
welke brand snelheid heb je gekozen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan