Help zsm ajb! Laptop start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dan. Was een hele bevalling, maar dus toch nog goed gekomen.

Scheelt je weer een installatie.

S6 met je laptop.:thumb:

Ja echt een mega zware bevalling van een aantal dagen haha maar het is gelukt.

Top, de 2de keer dat ik hier geweldig ben geholpen.

J

Top, de 2de keer dat ik hier geweldig ben geholpen.

Tot de tijd komt dat jij andere gaat helpen.
Je leert het meeste wanneer je daadwerkelijk een probleem probeert op te lossen.
Opnieuw installeren was de makkelijkste weg, maar daar leer je weinig van.

Heb je iets met een usb aan je computer hangen als je je computeropstart??
Zoja, dan staat je die usb als 1ste in je bootvolgorde.
Had ik ook van de week.

edit: het was al gelukt zag ik. Misschien dat mijn tip anderen kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
Haha ja nu kan ik deze 2 problemen al verhelpen (en stiekem terugkijken op dit forum) Maar vandaag wil ik een nieuwe uitdaging aangaan: mijn draadloos netwerk opnieuw aansluiten maar dan beveiligd. Ik had het eerder al gedaan, zonder beveiliging en toen ging het een en ander mis, en daarna lukte het maar niet om het aan te sluiten. Maar dat later vandaag op de juiste rubriek. De rest die geholpen heeft ook erg bedankt.

EDIT: Je hebt de optie tot mail ontvangen niet aangevinkt staan.

Wanneer je in je adresbalk het volgende typt, zal de link wel tevoorschijn komen(hoop ik)
http://84.

Hoi Patrick,

Ik wilde een prive bericht sturen maar zie dat het niet kan. Ik heb enige tijd geleden bij de hulp in deze topic een mail van jou gekregen. Die ben ik helaas kwijt. Nu heb ik weer windows xp nodig. De cd rom die ik toen met jou hulp gebrand heb die werkt hoogstwaarschijnlijk niet meer en heb weer een probleem en moet dus weer opnieuw een bootable cd maken. Kan ik hiervoor nogmaals die link naar windows krijgen? Ik hoop dat je kunt helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan