Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietPiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2003
Berichten
4
Ik ben 80gb aan mp3's kwijt. Ik heb geen idee hoe dat kan. Ik heb wel allerlei andere rare bestanden ervoor terug gekregen die niet te openen zijn (nl. zonder existentie). Ik kan natuurlijk al mijn cd's weer opnieuw als mp3 op mijn harde schijf zetten. Maar als dat niet nodig is, dan liever niet.

Mijn vraag is dan ook, is er ergens een programma waardoor is de mp3's weer terug kan halen. Ik heb ergens gelezen dat zelfs als je je harde schijf formatteerd dat je daarna nog gegevens terug kunt halen. Ik weet niet of dat een sprookje is, want ik ben maar een leek.

Kan iemand mij aub helpen?

Groeten,

Piet
 
Ja heb ik gedaan. Inderdaad via housecall. Hij vond een virus hybris.b, maar dit virus kan dit nooit aanrichten.

Of het een virus is wat dit heeft aangericht, ik heb geen idee, ik heb hier ook al een vraag over gesteld bij VIRUS-forum.

Ik hoop bij dit forum een antwoord te vinden of ik nog iets kan herstellen, zodat ik mijn mp3's op een makkelijke manier weer op mijn harde schijf terug krijg.
 
Ik vond bij virusalert dit. Housecall meldt dit niet zo maar, ff checken zou mijn advies zijn en nog even in veilige modus met Norton scannen.

Jouw vraag staat hier ook al en ook in de goeie sectie.
 
ik heb het hybris virus al op die manier verwijdert, dus ik ben in ieder geval weer virus vrij.

Zoals jullie wel zullen begrijpen zit ik mijn hele pc op dit moment te ontleden.

Ik kom nu via windows commander de directory FOUND.000 tegen. Hierin staan maar liefst 10.000 bestanden. Weet iemand wat dit is? Alle bestanden zijn van verschillende grootte. Het eerste bestand heet file0000.chk, daarna komt file0001.chk7.

Is dit een normale directory die iedereen hoort te hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan