Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Goeiemorgen,

Ik heb een heel groot probleem gisteren deed m n computer er traag (niet dat hij dat normaal niet doet maar niet zo traag)
Ik dacht nou mischien een virus want m n virus scan deet het op eens ook niet meer ik online even een onlinevirus scan gedaan bleken er twee bestanden met een virus in m n computer te zitten kon ik kiezen uit verwijderen en herstellen en ja ...... ik heb op verwijder gedrukt (toen deden bijna al m n icoontjes het niet meer en alle programma`s staan nog in de computer maar hij zecht dus dat hij het niet kan vinden)
toen heb ik hem dus op veilige modus opgestart en had bij help gelezen dat ik in de veilige modus op laatst bekeken juiste configuratie moest klikken
nadat ik dat heb gedaan start m n computer gewoon op maar op een gegeven momend zie ik geen beeld meer in het begin dus wel als ik hem opstart en hoor hem ook m n programma`s laden en het begin melodietje van xp heb alleen geen beeld Wie kan mij helpen

Gr. D

Welk(e) virus(sen) had je en welke bestanden heb je verwijderd?

Wat is je besturingssysteem?

he hallo

nou ik heb een online virus scan gedaan en weet niet hoe die bestanden heten die ik weggegooit heb
ik weet alleen dat het niet goed is want systeem herstel in de veilige modus doet het ook niet m n computer mist gewoon bestanden en daarom kan hij niks openen
ik heb er niet veel verstand van wat kan ik nu het beste doen weet het echt niet meer dacht dat ik het met systeem herstel wel voor elkaar zou krijgen maar ja......

gr diana

Doe eens een systeemherstel van een paar dagen terug.
Dit staat onder bureau accessoires

heb ik ook al gedaan maar dat helpt ook niet

hij meld dus als ik bv outlook aan klik windows kan het bestand niet vinden controleer of de naam juist is bla bla ... maar die bestanden staan gewoon op m n computer kan alleen internet opstarten en het icoontje van mijn documenten voor de rest geeft hij alleen die melding
word er gek van

kan niemand mij dan helpen ??

ik vind het echt niet leuk meer !!! als ik xp op nieuw zou instaleren ben ik al m n FOTO`S en bestanden kwijt (kan namelijk de icoontjes niet gebruiken )
en als ik ze opheb geslagen moet ik xp opnieuw instaleren kan iedereen dat of moet je toch wel wat van computers afweten ?
hoe kan ik dat het snelste doen

gr diana

Kan je van uit je verkenner wel je programma's opstarten (even de map programfiles openen). Het pad dat je moet bewandelen kan je terugvinden in de snelkoppelingen (die niet meer werken).

Heb je eigenlijk je harde schijf opgedeeld in partities of is het een geheel?

ik wou hem al updaten maar zelfs dat gaat niet start-uitvoeren-sfc \scannow hij meld dat hij het bestand niet kan vinden :(

hij is echt helemaal in de war het lijkt wel of hij bij alle programma`s iets heeft weggegooit waar je hem mee start heel vreemd kan het ook niet doen via verkenner

heb / getypt niet \ heb een hele oude computer pentium 2 6 gb 192 ram geheugen maar hij deed het hier voor prima heb gewoon wat verkeerds weggegooit : Maar nu .........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan