help

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
Berichten
0
kan iemand mij vertellen hoe ik een pc die gebruikt is als server ,kan laten draaien op windows xp:rolleyes:
 
Je zult hem moeten formatteren, want een server is niets meer dan een gewone computer, alleen met een speciale toepassing ...


op http://www.schoonepc.nl staat heel mooi uitgelegd hoe je kan formatteren enzo.

Als dat niet helemaal is wat je bedoelt ... dan moet je even meer uitleggen over de situatie.

//off-topic
We hebben allemaal secties hierzo, zodat iedereen makkelijk de vragen kan vinden. En nu staat je vraag in de members chat, waar over van alles en nog wat gebabbelt kan worden.
Dus ik zal even een moderator attenderen op dit bericht, zodat ie verplaatst kan worden naar de juiste sectie.
 
Bedankt voor je melding Peter.

Topic verplaatst.

<s>Trouwens, waarom zou er geformatteerd moeten worden? Ik heb toch ook m'n werkstation als web, ftp en mailserver (2k pro).</s>

Mja, leer lezen breez..

Wat voor OS staat er nu op? En hoesnel is de pc? De meeste servers zijn niet snel genoeg voor XP.. iig de servers die ik gezien heb niet.. 2k komt meestal beter tot z'n recht op zo'n bak.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan