help

Status
Niet open voor verdere reacties.

thexman

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
ik heb een vraag hoe kan ik cd's dvd's ps2 spellen die beschadicht zijn weer goed krijgen ik weet het niet en heb ook geen iedee hoe ik dat moet doen ik hoe dat iemand iets weet want ik heb geen zin om nieuwe cd's dvd's of spelle te koppen

En mag ik vragen wat er dan mis is met de spelen, zijn de cd's soms beschadigd, daar zijn namelijk allemaal poets en poleis middeltjes voor op de markt namelijk,
Even naar een plaatselijke audio zaak lopen die hebben dat wel of een halfords autoshop die heeft het ook liggen.
Of is er iets anders aan de hand?

met een titel als "help" kijken niet de goede mensen... Ik bijvoorbeeld, ik weet niet waar de vraag over gaat, kijk, maar geef geen nuttig antwoord. jij dacht net, yes ik heb antwoord, maar je hebt er helemaal niets aan. Dat is net zo irritant als een vraag die "help" heet.

Als je een vraag een goede naam geeft, krijg je hulp van de goede mensen.

Grtz, Erik

En wat bedoeld Erik daar precies mee, dat je een opmerking plaats over de topic naam alla maar aan de rest heeft de topic starter toch niet veel.
We zijn hier toch om mekaar te helpen dacht ik?

bedankt jjw dit heeft geholpen en ja mijn cd's waren beschadicht dus maar bedant voor je antwoord ik ga morgen even bij halforts langs om te kijken of ze daar wat hebben en nog een fijne kerst toe gewenst
:cool: :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan