help

Status
Niet open voor verdere reacties.

madeliefje45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
4
mijn vraag is:
wie kan mij adviezen geven hoe ik mijn pc (4mnd) opnieuw kan opstarten. Heb 3 pc aangesloten op een router, 2 ervan werken perfekt alleen die mijne niet. Heb alles goed aangesloten,doet ook opstarten maar krijg geen beeld op mijn scherm. Voeding is goed. Alles goed en nieuw dus weet geen raad meer. Had de pc ongeveer 2 maanden laten staan. Please ik wacht op uw adviezen.:love:
 
In de eerste plaats is help niet zo'n mooi titel.
Veel van de lezerslaten zulke opmerkingen links liggen.

Dan jou probleem:
Weet je zekerdat de kabel van de monitor in het juiste gaatje zit.
Weet je zeker dat de monitor aanstaat, welk kleur lampje krijg jij op jou monitor.oranje of groen.
Geeft de computer beepjes zo ja welke.
 
dank je

alles start normaal. Kabels goed aangesloten maar doet toch niks. Alleen scherm blijft zwart. Ik zal titel help nu veranderen . sorry daarvoor. Wist niet wat ik moest schrijven.
 
ja ja

ron alles goe aangesloten hoor. Piept normaal als bij het opstarten met rood/groen licht maar scherm blijft zwart.
 
probeer eens een andere monitor.
Als die het dan ook niet doet dan kun je bijna aan een videokaart denken die stuk is.
 
Wat nog wel eens wil gebeuren is dat de videokaart net iets uit het slot komt bij het aansluiten van de vga kabel, meestal krijg je dan een foutpiepje, maar in een enkel geval niet. Je zal de kast dan moeten openmaken de de videokaart goed moeten aandrukken.
 
Madeliefje zou je in dit topic willen reageren en niet via de mail.

Heb je al gedaan wat ron voorstelde, kaart aandrukken.
Als dat nog niet helpt dan terug naar de winkel en een nieuwe vragen,
Jij hebt nog garantie.
 
En madeliefje ben je al iets verder.
Je mag rustig storen hoor maar dan via dit topic.
Mailtjes die hier thuis horen beantwoord ik namelijk niet.
 
pc is teruggestuurd. Dus ik hoop dat ie gemaakt zal worden. Heb toch garantie er op? Ik zal u laten weten wat er allemaal gebeurd is. Dank u voor uw aangeboden hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan